آموزش بالا بردن کیفیت در بازی ماینکرفت [+ویدیو]

پیکسلی بودن کیفیت بازی ماین کرفت یکی از دغدغه‌های گیمرها برای این بازی جذاب بوده که در ادامه آموزش بالا بردن کیفیت در بازی ماینکرفت را برای شما قرار دادیم.

پس از اینکه بازی ماینکرفت برای کامپیوترهای شخصی نیز به صورت آنلاین عرضه شد، برخی از گیمرها، دغدغه‌ی بالا رفتن کیفیت ماین کرفت را داشتند و نمی‌توانستند که این بازی را با کیفیت پیکسلی خودش بازی کنند و کیفیت بالا بردن بازی Minecraft یکی از روش‌هایی شد که استریمرها آموزش آن را در چنل خود قرار دادند.

با کیفیت بازی کردن ماینکرفت پس از اینکه برخی از استریمرها توانستند روش آن را با مادهای گرافیکی پیدا کنند، یکی از روش‌های راحت برای آغاز این بازی هیجان‌انگیز شد.

آموزش بالا بردن کیفیت در بازی ماینکرفت

آموزش بالا بردن کیفیت در بازی ماینکرفت
با کیفیت بازی کردن ماینکرفت

ماینکرفت یا همان Minecraft یک بازی ویدیویی سندباکس و جهان باز است که توسط موجنگ استودیوز ساخته و برای رایانه، موبایل و کنسول منتشر شده است. این بازی توسط مارکوس پرسون خلق و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده است.

این بازی، پس از چندین نسخه آزمایشی خصوصی اولیه، ماینکرفت اولین بار در ماه مه سال ۲۰۰۹ منتشر شد و قبل از انتشار کامل آن در نوامبر ۲۰۱۱، ینس برگنستن توسعه را به دست گرفت.

ماینکرفت از آن زمان به چندین سیستم عامل دیگر نیز منتقل شده‌است و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه و با داشتن بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر فعال ماهانه، از سال ۲۰۲۰ پرفروش‌ترین بازی ویدئویی در تمام دوران است. همچنین برخی از افراد این بازی را به عنوان بهترین بازی ویدیویی تاریخ می‌شناسند.

در ادامه می‌توانید آموزش بالا رفتن کیفیت ماین کرفت را ببینید:

کیفیت بالا بردن بازی Minecraft

برای نصب مود ها، ابتدا Optifine را نصب کنید، سپس فایل مود های مورد نظر را به پوشه‌ای به نام Shader در پوشه بازی منتقل کنید. بعد از جابه‌جایی فایل‌ها کافی است در اپتیفاین مود مورد نظر را انتخاب کنید تا مود برای شما فعال شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *