انتقاد محسن برهانی به پلیس در مورد پرونده کتایون ریاحی و پانته آ بهرام [+جزئیات]

اخیراً خبر تشکیل پرونده قضایی برای بی حجابی پانته آ بهرام و کتایون ریاحی منتشر شد و با انتقاد محسن برهانی به پلیس همراه بود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضائی برای دو بازیگر زن خبر داد و با انتقاد محسن برهانی از افشای پرونده قضایی کتایون ریاحی رو به رو شد. پرونده قضایی کتایون ریاحی و پانته آ بهرام هم اکنون در حال پیگیری می‌باشد.

به تازگی خبری تحت عنوان محسن برهانی و پرونده قضایی دو بازیگر زن منتشر شد. حقوق دان محسن برهانی به انتشار جزئیات این پرونده واکنش نشان داد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

انتقاد محسن برهانی به پلیس

انتقاد محسن برهانی به پلیس
انتقاد محسن برهانی به پلیس, محسن برهانی و پرونده قضایی دو بازیگر زن

حقوق دان محسن برهانی نوشت:

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای خانم‌ها کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرامبه علت کشف حجاب خبرداد . تحقیقات مقدماتی به استناد م ۹۱ ق‌آدک محرمانه است و این اطلاع‌رسانی، جرم است و مسئولین آن مرکز مرتکب جرم افشاء سر موضوع م ۶۴۸ ق‌م‌ادک شده‌اند.

محسن برهانی و پرونده قضایی دو بازیگر زن

انتقاد محسن برهانی به پلیس
انتقاد محسن برهانی به پلیس, انتقاد محسن برهانی از افشای پرونده قضایی کتایون ریاحی

محسن برهانی، با اشاره به اعلامیه مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی درباره تشکیل پرونده برای کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام نوشت به استناد ماده ۵۱ آیین دادرسی کیفری تحقیقات مقدماتی «محرمانه‌» است، «این اطلاع‌رسانی جرم است» و مسوولان آن مرکز «مرتکب جرم افشاء» شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *