تغییر چهره عجیب لیدا فتح الله بازیگر متهم گریخت [+عکس]

به تازگی، تصویری جنجال برانگیز از تغییر چهره عجیب لیدا فتح الله بازیگر متهم گریخت منتشر شده که حواشی و بازتاب زیادی در فضای مجازی به همراه داشته است.

به تازگی، تصویری مبنی بر تغییر ظاهر لیدا فتح الله ، بازیگر سریال متهم گریخت که خیلی وقت است فیلمی بازی نمی‌کند منتشر شده که چهره جدید بازیگر متهم گریخت را نشان می‌دهد.

عکس جدید لیدا فتح الله در قالب یک پست در اینستاگرامش به انتشار رسیده که توانسته، حواشی زیادی را با خودش در فضای رسانه همراه داشته باشد.

تغییر چهره عجیب لیدا فتح الله بازیگر متهم گریخت

تغییر چهره عجیب لیدا فتح الله
تغییر چهره عجیب لیدا فتح الله, تغییر ظاهر لیدا فتح الله

لیدا فتح‌اللهی را همه ما با نقش اعظم در سریال خاطره انگیز متهم گریخت می‌شناسیم. لیدا فتح الهی این بازیگر پس از بازی در سریال متهم گریخت حضور کمرنگی را در تلویزیون تجربه کرد و بیشتر در تئاتر به اجرای نمایش پرداخت. لیدا فتح اللهی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد سال 1360 در شهر تهران می باشد ، لیدا فتح‌الهی دارای مدرک کارشناسی روانشناسی می‌باشد.

در ادامه می‌توانید تغییر ظاهر لیدا فتح الله را ببینید:

عکس جدید لیدا فتح الله

تغییر چهره عجیب لیدا فتح الله
چهره جدید بازیگر متهم گریخت, تغییر چهره عجیب لیدا فتح الله

لیدا فتح اللهی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما؛ مجری تلویزیون، زاده ۱۳۶۳ در تهران، دارای لیسانس روانشناسی می‌باشد. از سال ۱۳۷۹ وارد حرفه بازیگری شده و اولین نقش جدی و تصویری وی در نقش اعظم در سریال متهم گریخت بود. از شاگردان استاد نادر رجب پور بود و کاوه آذرایی که در این سریال ،دستیار آقای عطاران بودند به واسطه تئاتر وی را می‌شناختند و برای بازی در نقش اعظم با او تماس گرفت و در نهایت اعظم دختر هاشم شد.

از زندگی شخصی و ازدواج وی خبری منتشر نشده و هیچ اطلاعی از زندگی شخصی این هنرمند کشورمان نیست.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *