عکس های عجیب از خلیل عقاب در جوانی و پیری [+عکس]

به تازگی عکس های عجیب از خلیل عقاب در جوانی و پیری در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های رسانه ها و کاربران مجازی را در پی داشت.

خلیل طریقت پیما که قبل از انقلاب فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد و پس از انقلاب نیز فعالیت خود را ادامه داد. در طول زندگی خود افتخارات زیادی را بدست اورده است.

اخیرا عکسهای از خلیل طریقت‌ پیما مشهور به خلیل عقاب که هفته پیش در بیمارستان دار فانی را وداع کرد در رسانه های داخلی منتشر شد که بازخورد های متفاوتی داشت. که این دو عکس از پیری و جوانی خلیل طریقت پیما باعث شد یاد این پهلوان بزرگ دوباره بعد از مرگش زنده شود. و حواشی را درباره عکس های عجیب از خلیل عقاب در جوانی و پیری  همراه داشت.

عکس های عجیب از خلیل عقاب در جوانی و پیری

در ادامه شما می توانید عکس های عجیب از خلیل عقاب در جوانی و پیری مشاهده کنید.

عکس های از خلیل عقاب در اوج جوانی و پیری

یکم فروردین سال ۱۳۰۳ در محله سنگ سیاه شیراز پسری به دنیا آمد که نامش را خلیل گذاشتند، هیچ کس باور نمی کرد که این کودک روزگاری بدل به پهلوانی افسانه ای شود و نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسد و به پدر سیرک ایران شهرت یابد.

خلیل پس از گذراندن دوران تحصیل در سن ۱۲ سالگی به ورزش روی آورد و از همان ابتدا استعداد فراوانی از خود نشان داد و تعجب پهلوانان آن زمان را برانگیخت و مورد تشویق قرار گرفت.

رکورد های خلیل عقاب

در ادامه می‌توانید ( تصویر یا ویدیو) را ببینید:

عکس های از خلیل عقاب در اوج جوانی و پیری

این پهلوان اسطوره ای که ایمان فراوانی به کار خویش داشت پله های ترقی را به سرعت طی نمود، طوریکه نمایش هایش در ایران طرفداران زیادی پیدا کرد و برای اجرای نمایش حرکات خارق‌العاده خود به ۳۷ کشور جهان سفر کرد و در نهایت با بلند کردن فیل ۲ تُنی نامش را برای همیشه در کتاب رکورد های گینس به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

3 تا خبر مرتبط با تیتر اول

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *