رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن بازیگر پر حاشیه این روزها [+عکس]

فیلم عروسی نفیسه روشن لو رفت. این فیلم واکنش هایی به دنبال داشت. برای تماشای ویدیوی رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن همراه ما باشید.

ویدیویی از نفیسه روشن در لباس عروسی وایرال شده است. رقص نفیسه روشن با همسرش در تالار عروسی همه را متعجب کرد. فیلم عروسی جنجالی نفیسه روشن لو رفت. بازیگر خانم در شب عروسی اش شادی می‌کند. برای دیدن رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن همراه ما باشید.

ببینید: تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن بازیگر پر حاشیه این روزها

بزن و بکوب نفیسه روشن با شوهرش در فیلم عروسی 

فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن

به تازگی فیلمی از عروسی نفیسه روشن در فضای مجازی وایرال شده که در آن شوهر نفیسه روشن برای این بازیگر آهنگ می‌خواند. ظاهرا این دو شروع عاشقانه ای داشتند. اما گویا ازدواجشان سرانجامی نداشت.

نفیسه روشن بازیگر سینما تلویزیون این روزها با اخباری که در مورد او منتشر می‌شود، بر سر زبان‌ها افتاده است. از استایل های مختلف در مکان های متفاوت گرفته و خبرهای طلاق و ازدواج مجدد باعث حواشی در رابطه با نفیسه روشن شده.

نفیسه روشن و شوهر اولش در شب عروسی

عروسی نفیسه روشن با همسر خلبانش:

نفیسه روشن  در 13 اردیبهشت 1361 در تهران متولد شد، وی در سینما و تلویزیون بازی می کند. او لیسانس رشته حقوق اسلامی را از دانشگاه آزاد گرفته است. او علاقه زیادی  به حیوانات دارد و سفیر دوقلوهاست و همسر سابق خلبان بود.

عکس : رونمایی نفیسه روشن از کفش لاکچری اش

وی درباره ورودش به بازیگری گفته است:

برادرم چون آن دوران کارگردانی می کرد کتاب های زیادی از بازیگری بهم معرفی داد و بعدا هم د‌‌‌ر کلاس‌ های مقد‌‌‌ماتی استاد‌‌‌ حمید سمند‌‌‌ریان شرکت کرد‌‌‌م در همان دوره ، کلاس های سوارکاری و تیراندازی را هم پشت سر گذاشتم چون دوست داشتم الفبای همه چیز را بدانم

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *