ویدیو : ناراحتی بیوک به خاطر درگذشت همسرش بر اثر سرطان

به تازگی ویدیویی از حرف ها و ناراحتی بیوک به خاطر درگذشت همسرش بر اثر سرطان در رسانه ها پخش شده که بسیار ناراحت کننده و تاثیر گذار است.

اخیرا ویدویی از بیوک میرزایی و داستان درگذشت همسرش در رسانه‌های مجازی فارسی پخش شده که بسیار برای کاربران این فضا ناراحت کننده بوده است.

گویا صحبت های نارحت کننده بیوک در مورد همسرش در برنامه تلویزیونی شبکه یک بوده که درباره خاطرش نیز حرف‌هایی گفته است. در ادامه حرف های غم انگیز بیوک میرزایی در مورد همسرش خواهید دید.

ناراحتی بیوک به خاطر درگذشت همسرش

ناراحتی بیوک به خاطر درگذشت همسرش
بیوک میرزایی و داستان درگذشت همسرش

بیوک میرزایی بازیگر پیشکسوت تلویزیون با حضور در شبکه یک از مرگ تلخ همسرش گفت. آقای میرزایی در این برنامه با اشک و اندوه از همسر جوانش گفت و اینکه چقدر او را دوست داشت اما سرطان بی رحمانه او را گرفت.

حضور بیوک میرزایی در برنامه تا جمعه و صحبت های غمگین و دردناک او درخصوص زندگی خصوصی و فوت همسرش دل بسیاری از بینندگان و طرفداران این بازیگر سینما و تلویزیون را به درد آورد لازم به ذکر است که همسر بیوک میرزایی به علت سرطان در حدود هفت سال پیش درگذشت

صحبت های نارحت کننده بیوک در مورد همسرش

در ادامه می‌توانید ویدیوی از حرف های غم انگیز بیوک میرزایی در مورد همسرش را ببینید:

بیوک میرزایی در سال 1334 در شهر تهران به دنیا آمد و توانست با حضوری پررنگ در سینما و تلویزیون و رادیو به عنوان یک بازیگر پرطرفدار و سرشناس طرفداران بسیاری پیدا کند

او در رشته علوم سیاسی در دانشگاه آزاد تحصیل کرده و اولین فعالیت های خود را در زمینه اجرا با برنامه صبح جمعه در سال 1363 آغاز کرد و برای اولین بار در سال ۶۸ در سریال به نام (آقای دلار) اولین تجربه خود را در بازیگری کسب کرد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *