عکس زیرخاکی از رضا عطاران شوکه تان می‌کند! +[استایل مردانه همسر رضا عطاران]

عکس استایل مردانه همسر رضا عطاران به تازگی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شد و بازتاب گسترده ای درپی داشته است.

به تازگی تصویری از رضا عطاران به همراه همسرش منتشر شده است که به سرعت پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید همسر رضا عطاران همراه ما بمانید.

استایل مردانه همسر رضا عطاران

تیپ جنجالی همسر رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر محبوب ایرانی عکسی از خود و همسرش در فضای مجازی منتشر کرد که پوشش خانمش سوژه کاربران شد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس همسر رضا عطاران را مشاهده کنید:

استایل مردانه همسر رضا عطاران
استایل مردانه همسر رضا عطاران

بیشتر بخوانید:

فیلم لو رفته از تقلید مجری تلویزیون از کلیپ رضا پیشرو ما داریم زحمت میکشیم + دانلود

عکس زیرخاکی از رضا عطاران شوکه تان می‌کند! +[دستمزد شوکه کننده رضا عطاران]

عکس زیرخاکی از رضا عطاران

  • تصویری قدیمی رضا عطاران

به گزارش منابع خبری:

رضا عطاران یکی از بهترین بازیگران ایرانی است که در ژانر طنز و کمدی فعالیت می‌کند. رضا عطاران در 20 اردیبهشت 1347 به دنیا آمد و اهل مشهد است. در ادامه می‌توانید عکس دوران نوجوانی رضا عطاران را مشاهده کنید:

عکس زیرخاکی از رضا عطاران
عکس زیرخاکی از رضا عطاران

دستمزد شوکه کننده رضا عطاران

اخیرا حرف های مهران مهام درباره دستمزد جالب رضا عطاران بازخورد های مثبت و منفی در درباره این کارگردان و بازیگر مشهور سینمای ایران در پی داشت. به تازگی مهران مهام تهیه کننده سریال خانه بدوش خبری مبنی بر دستمزد شوکه کننده رضا عطاران برای بازیگری و کارگردانی این سریال منتشر کرد که بازخورد زیادی در رسانه های داخلی داشت.

دستمزد نجومی رضا عطاران

شما می توانید در ادامه عکس از رضا عطاران مشاهده کنید.

دستمزد شوکه کننده رضا عطاران
دستمزد شوکه کننده رضا عطاران

تهیه‌کننده «خانه به دوش» درباره دستمزد رضا عطاران در سریال خانه بدوش در آن سال‌ها عنوان کرد: اگر اشتباه نکنم رضا عطاران برای بازیگری و کارگردانی سریال‌هایی مثل «خانه به دوش» ۸۰ یا ۹۰ میلیون دریافت کرد. با این حال با عشق کار می‌کردیم.

بیشتر بخوانیم: ببینید: عکس جنجالی همسر رضا عطاران بازیگر و کارگردان معروف

مهران مهام تهیه‌کننده سریال‌هایی چون «متهم گریخت» و «خانه به دوش» که به کارگردانی رضا عطاران ساخته شده و این سال‌ها بارها در ماه رمضان پخش شده است، درباره دلیل بازخوردهای مثبت باز پخش‌ های چند باره این آثار بیان کرد: البته آن زمان هم برای چنین آثاری سخت‌گیری‌ های بسیاری می‌شد و فشار می‌آوردند. مثلاً مواردی در این سریال وجود دارد که می‌گفتند تحقیر خانواده است و باید درآورده شود.

بیوگرافی رضا عطاران

در ادامه می‌توانید تصویر رضا عطاران را ببینید:

دستمزد شوکه کننده رضا عطاران
دستمزد شوکه کننده رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک فوت شده است. رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت. او بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد و با بازی در تئاتر حسن حامد فعالیت هنری خود را در سال 1361 آغاز نمود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دستمزد نجومی رضا عطاران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *