عکس : استوری جنجالی نیوشا ضیغمی درباره درد و دل کردن با مردم

به تازگی استوری جنجالی نیوشا ضیغمی درباره درد و دل کردن با مردم در رسانه ها منتشر شده که حواشی بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

در این استوری، نیوشا به شوخی و با سبک طنز خود، روش‌های عجیب و غریبی را برای درد دل کردن مردم در مقابل رسانه‌های اجتماعی مطرح می‌کند.

استوری جنجالی نیوشا ضیغمی درباره درد و دل کردن با مردم

استوری حاشیه ساز نیوشا ضیغنی در مورد درد دل کردن مردم

نیوشا ضیغمی، به جای اینکه انرژی منفی به هوادارنش بدهد، تصمیم می‌گیرد با شوخی های خنده دار در اینستاگرام مشغول به کار شود. او امروز یک استوری خنده دار در مورد طریقه درد دل کردن مردم ایران در رسانه ها منتشر کرد که بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است.

چندی پیش نیز در استایل جدیدش، نیوشا ضیغمی بازیگر پرحاشیه، یک کت رنگارنگ را روی تاپ مشکی خود پوشیده و آن را با یک دامن پلیسه مشکی ترکیب کرده است. آرایش او بسیار غلیظ است و مدل موهای حالت‌دار و مجلسی را در تیپ جدید خود انتخاب کرده است. این تغییرات در ظاهر نیوشا ضیغمی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و نظرات مختلفی از سوی مخاطبان به او داده شده است، از جمله نظرات مثبت و منفی.

استوری جنجالی نیوشا ضیغمی درباره درد و دل کردن با مردم
استوری خنده دار نیوشا ضیغمی در مورد درد و دل با مردم

استوری کنایه دار نیوشا ضیغمی درباره درد دل کردن مردم

در ادامه می‌توانید استوری خنده دار نیوشا ضیغمی در مورد درد و دل با مردم را ببینید:

استوری جنجالی نیوشا ضیغمی درباره درد و دل کردن با مردم
استوری کنایه دار نیوشا ضیغمی درباره درد دل کردن مردم

نیوشا ضیغمی دختر فهیمه رستم پور و محسن ضیغمی است. پدر نیوشا، محسن ضیغمی نام داشت و در تاریخ 4 اسفند 1395 پس از یک دوره کوتاه از بیماری درگذشت. او یک دبیر بازنشسته و یکی از مدرسان برجسته شیمی در تهران بود. فهیمه رستم پور نام مادر نیوشا است و او نیز یک کارمند بازنشسته است.

علاوه بر این، جالب است بدانید که نیوشا و مادرش در یک سکانس کوتاه از فیلم “چارسو” همبازی بوده‌اند. نیوشا دارای یک خواهر به نام روشا است که مانند او در حرفهٔ بازیگری فعالیت می‌کند. او با شروع کار در زمینهٔ گرافیک، وارد حوزهٔ هنر شده است و رشتهٔ مترجمی زبان انگلیسی را در دانشگاه تحصیل کرده است. نیوشا در تاریخ 29 دی 1369 به دنیا آمده است.

استوری حاشیه ساز نیوشا ضیغنی در مورد درد دل کردن مردم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص استوری جنجالی نیوشا ضیغمی درباره درد و دل کردن با مردم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *