ببینید: تغییر چهره بازیگر اوشین [+عکس]

به تازگی، تصویری جدید از تغییر چهره بازیگر اوشین در سن 68 سالگی منتشر شده که پیر شدن این بازیگر که تقریباً ایرانی‌ها او را به خوبی می‌شناسند را نشان می‌دهد.

به تازگی، عکس پیر شدن بازیگر نقش اوشین تحت عنوان تصویر بازیگر اوشین در 68 سالگی در فضای مجازی منتشر شده که عکس پیری های بازیگر اوشین را به تصویر می‌کشد و بازتاب فراوانی را کسب کرده است.

تغییر چهره بازیگر اوشین

تغییر چهره بازیگر اوشین
تغییر چهره بازیگر اوشین, عکس پیر شدن بازیگر نقش اوشین

یوکو تاناکا بازیگر ژاپنی محبوب ایرانی‌ها و بازیگر نقش جوانی اوشین در گذر زمان تغییرات زیادی داشته است که برای طرفدارانش جذاب خواهد بود. بازیگر اوشین که یکی از بازیگران خارجی در میان ایرانی هاست، پس از سالها مثل هر انسان دیگری دچار تغییر ظاهری قابل توجهی شده و همین برای مخاطبان فضای مجازی، تبدیل به سوژه ای وایرال شد.

بخش اعظم سریال اوشین، دوران جوانی او را به تصویر میکشد برای همین اصلی ترین هنرپیشه این مجموعه، تاناکا یوکی است. تاناکا یوکو بازیگری است که بیشتر زندگی اوشین را روی پرده نمایش می‌دهد

پیری های بازیگر اوشین

در ادامه می‌توانید تصویر بازیگر اوشین در 68 سالگی را ببینید:

تغییر چهره بازیگر اوشین
تغییر چهره بازیگر اوشین, تصویر بازیگر اوشین در 68 سالگی

سال‌های دور از خانه، یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۸۳ توسط شبکه ان‌اچ‌کی ساخته شد. این سریال در دهه ۱۳۶۰ (خورشیدی) در ایران پخش می‌شد. شخصیت اصلی این داستان، زنی است که «اوشین تانوکورا» نام دارد و در سنین پیری خاطرات زندگی سختش را از زمان کودکی تا بزرگسالی تعریف می‌کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *