ببینید: صحبت های جنجالی ضرغامی در مورد بحثش با یک روحانی ! [+فیلم]

صحبت های جنجالی ضرغامی در مورد بحثش با یک روحانی بسیار خبرساز شد. با ویدیوی حرف های جنجالی وزیر کشور ضرغامی همراه فیگار باشد.

سید عزت‌الله ضرغامی متولد ۶ اسفند ۱۳۳۸ سیاستمدار ایرانی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی است. ضرغامی که مهمان ویژه برنامه مهلا در ماه محرم  بود از بحثش با یک اخوند پرده‌برداری کرد.

صحبت های جنجالی ضرغامی در مورد بحثش با یک روحانی

حرف های جنجالی ضرغامی در مورد بحثش با یک روحانی

ضرغامی اصالتاً دزفولی است. وی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی است و فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۶۱ در سپاه پاسداران و در برنامه رادیویی آن آغاز کرد.

صحبت های جنجالی ضرغامی در مورد بحثش با یک روحانی

فیلم صحبت های ضرغامی در مورد بحثش با یک روحانی

ضرغامی در برنامه مهلا خاطره‌ای از سفرش به اردکان یزد در معبدگاه چک چک تعریف کرد. همچنین از اعتقادات دین زرتشی که مذهب آن محل است سخن گفت. این خاطره را در مقایسه با رفتنش به فرودگاه و برخوردش با یک آخوند تعریف کرد.

ضرغامی در دولت هفتم به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منتقل شد و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ معاون وزیر دفاع در امور مجلس آن وزارت بود. سال ۱۳۷۹ در دوره ریاست علی لاریجانی بر سازمان صدا و سیما، به معاونت امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما منصوب شد و تا سال ۱۳۸۳ در این جایگاه فعالیت کرد. ضرغامی برای مدت ۱۰ سال، در فاصله سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ ریاست سازمان صدا و سیما را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *