ویدیو : عروسک بازی مادر عمو پورنگ +[پرستاری عمو پورنگ برای مادرش]

به تازگی ویدیویی از عروسک بازی مادر عمو پورنگ در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده است. گویا حال وخیم مادر داریوش فرضیایی در این ویدیو به وضوح دیده می شود.

اخیرا ویدیوی از عروسک مادر داریوش فرضیایی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار دیدنی و تاثیر گذار می باشد. گویا یکی از دلایل کم کاری وی، وقت گذاشتن برای مادرش است.

عروسک بازی مادر عمو پورنگ

بازی کردن مادر عمو پورنگ با عروسک

داریوش فرضیایی ویدئو تازه‌ای از شرایط مادرش منتشر کرد که نشان می‌دهد مادر او به آلزایمر مبتلا شده که به عروسک بازی مشغول است. داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. مادرش گیلانی و پدرش اصالت آذری[۱] دارد. تسلط او به زبانهای گیلکی و ترکی و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عروسک مادر داریوش فرضیایی را ببینید:

پرستاری عمو پورنگ برای مادرش

کمک های بی وقفه عمو پورنگ برای مادرش

عروسک بازی مادر عمو پورنگ
پرستاری عمو پورنگ برای مادرش

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که مادرش به آلزایمر مبتلا شده است. پس از چند ماه هم او اعلام کرد که شدت آلزایمر مادرش به اندازه ای شدت یافته که گاهی دیگر آن‌ها را نمی‌شناسد.

عمو پورنگ بعد هم تصاویری از خودش در حال مراقبت از مادرش منتشر کرد. اما هدف حمله و انتقاد کاربران قرار گرفت. آن‌ها عمو پورنگ را متهم به ریاکاری کردند. هر چند او از خودش دفاع کرد و حالا بار دیگر ویدئویی از وضعیت مادرش منتشر کرده است. البته او برای اینکه دوباره هدف حمله کاربران قرار نگیرد درباره این استوری ها توضیحی ارائه داده است.

سنگ تمام گذاشتن داریوش فرضیایی برای مادرش

در ادامه می‌توانید کمک های بی وقفه عمو پورنگ برای مادرش را ببینید:

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش‌هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

در ابتدا او عکس را با کپشن “پدر عزیزم تولدت مبارک؛ خوش بحالت که زنده شدی” و با چهره گریان منتشر کرد. رسانه‌ها تصویر را با عنوان عکس یادگاری عموپورنگ با جنازه پدرش منتشر کردند که باعث واکنش تند کاربران شد. پس از آن، فرضیایی در مطلبی توضیح داد که این عکس «پیش از فوت پدرش» برداشته شده بود.

بازی کردن مادر عمو پورنگ با عروسک

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص عروسک بازی مادر عمو پورنگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *