ویدیو : ترس شکیرا از موش در پشت صحنه موزیک ویدیو اش

به تازگی ویدیویی از ترس شکیرا از موش در پشت صحنه موزیک ویدیو اش در رسانه های مجازی منتشر شده که واکنش او بسیار خنده دار و جالب می باشد.

امروز ویدیویی از ترس عجیب شکیرا از موش جونده در موزیک ویدیو اخیرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که مورد توجه بسیاری از کابران قرار گرفته است.

ترس شکیرا از موش در پشت صحنه موزیک ویدیو اش

ترسیدن شکیرا از موش در موزیک ویدیو جدیدش

شکیرا اخیراً از صفحه اینستاگرام خود استفاده کرده و ویدیویی از پشت صحنه موزیک ویدیوی کوپا واچیا منتشر کرده است که از موش می ترسد. در این کلیپ، خواننده Hips Don’t Lie در بالای یک “کوه زباله” در حالی که لباس پری دریایی همراه با یک کلاه گیس صورتی پوشیده بود دیده شد. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می رسید. این خواننده در حالی که با دوربین تماس چشمی برقرار می کند لب سینک می کند.

ترس شکیرا از موش در پشت صحنه موزیک ویدیو اش
ترسیدن شکیرا خواننده کلمبیایی از موش جونده

ترس عجیب شکیرا از موش جونده در موزیک ویدیو اخیرش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ترسیدن شکیرا خواننده کلمبیایی از موش جونده را ببینید:

شکیرا در حالی که در آن زمان جیغ می‌کشید، به وضوح فکر می‌کرد که بعد از آن لحظه خنده‌دار بود، زیرا او آن لحظه را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او در کپشن اینستاگرام (ترجمه شده از اسپانیایی به انگلیسی) در کنار این ویدئو نوشت:

“چیزهایی که حتی برای پری دریایی ها اتفاق می افتد.”

ترسیدن شکیرا از موش در موزیک ویدیو جدیدش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص ترس شکیرا از موش در پشت صحنه موزیک ویدیو اش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *