ویدیو : ظاهر جدید آتیلا پسیانی پس از بیماری

به تازگی ویدیوی از ظاهر جدید آتیلا پسیانی پس از بیماری در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که گویا ببسیار شکسته و پیر شده است.

اخیرا ویدیویی از ظاهر شکسته آتیلا پسیانی در سبکه مجازی در حال دست به دست شدن است که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. گویا جدیدا چهره شکسته آتیلا پسیانی بعد از بیماری در مراسم نکوداشت دسده شده است. در ادامه جدیدترین ویدیو از آتیلا پسیانی خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

ابتلای آتیلا پسیانی به سرطان و مراسم نکوداشت

ظاهر جدید آتیلا پسیانی پس از بیماری

ظاهر جدید آتیلا پسیانی پس از بیماری
جدیدترین ویدیو از آتیلا پسیانی

هجدهمین دوره شب کارگردانان تئاتر ایران در قالب آیین نکوداشت آتیلا پسیانی (همزمان با سالروز تولد ۶۶ سالگی او) در خانه هنرمندان ایران، برگزار شد. ویدیویی از تغییر چهره ی آتیلا پسیانی بازیگر مشهور که شب گذشته همزمان با تولد ۶۶ سالگی اش در مراسم بزرگداشت خود حضور یافته بود بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

پس از انتشار این تصاویر نگران کننده، رضا صائمی، منتقد سینما از ابتلای آتیلا پسیانی به سرطان خبر داد. از پسیانی آخرین بار اردیبهشت سال گذشته تصویری در جشن تولد ۶۵ سالگی اش منتشر شده بود که از تغییر ظاهر چشمگیر وی طی یک سال گذشته حکایت دارد.

جدیدترین ویدیو از آتیلا پسیانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ظاهر شکسته آتیلا پسیانی را ببینید:

مهر ماه سال گذشته در مراسم تشییع پیکر امین تارخ، امیر آقایی پس از قرائت پیام آتیلا پسیانی برای حضار به نمایندگی از او، اعلام کرد پسیانی در بستر بیماری است و از مردم خواست برایش دعا کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *