ببینید: چهره جدید مرجانه گلچین که 10 سال جوان تر شده است! +[جدید ترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین]

عکسی از چهره جدید مرجانه گلچین در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به تازگی تصویری از مرجانه گلچین بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که او را جوان تر از قبل نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید مرجانه گلچین همراه ما بمانید.

چهره جدید مرجانه گلچین

پست جدید مرجانه گلچین در اینستاگرام

به گزارش منابع خبری:

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی در سال ۱۳۴۷ در شهر رشت متولد شده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس مرجانه گلچین را مشاهده کنید:

چهره جدید مرجانه گلچین

بیشتر بخوانید:

لذت مرجانه گلچین و جمعی از مردم از ساز زدن پسر بچه در دربند تهران

فوری: حادثه مرجانه گلچین و عزادار شدنش! [+عکس و فیلم]

جدید ترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین

اخیرا عکسی از میکاپ خلیجی مرجانه گلچین در رسانه‌های مجازی پخش شده که جنجال زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است. همچنین تصویری جدید از مرجانه گلچین با آرایش خلیجی جزء پربازدیدترین‌های فضای مجازی شده است و کاربران زیادی را شوکه کرده است.

جدید ترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین
عکسی از میکاپ خلیجی مرجانه گلچین

این بازیگر مشهور ایرانی، با موهای بلوند و آرایش غلیظی که بر چهره نشانده بسیار خبرساز شده و توجه مخاطبان بسیاری در فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

مرجانه گلچین هیچ فرزندی ندارد. او درباره دلیلش می‌گوید:

“من مادر نشدم شاید جمله ای خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود، دلیلش هم این بود که عاشق کارم بودم. این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود به خودم می گفتم بچه رسیدگی و پرستاری می خواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.”

میکاپ جنجالی مرجانه گلچین

در ادامه می‌توانید عکسی از میکاپ خلیجی مرجانه گلچین را ببینید:

جدید ترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین
میکاپ جنجالی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 است و درحال حاضر ۵۴ سال سن دارد. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است که تجربه دوبله و گویندگی هم دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *