ببینید : تصویری از جواد هاشمی در جشن تولد

به تازگی تصویری از جواد هاشمی در جشن تولد در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را در رسانه ها برای او ایجاد کرده‌اند.

اخیرا عکس جشن تولد جواد هاشمی در رسانه های مجازی در رسانه‌ها پخش شده که حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده است. گویا عکسی از جواد هاشمی در جشن تولد که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

تصویری از جواد هاشمی در جشن تولد

در ادامه می‌توانید عکسی از جواد هاشمی در جشن تولد را ببینید:

تصویری از جواد هاشمی در جشن تولد
عکس جشن تولد جواد هاشمی

فرزانه پور حسینی، همسر سید جواد هاشمی است. فرزانه سادات پور حسینی متولد شهریور ماه ۱۳۴۸ و دارای مدرک دیپلم تجربی و خانه‌دار است و اصالتاً اهل کرمان است. این زوج دو فرزند به نام های محسن و فاطمه دارند. فرزند اول این زوج که محسن نام دارد در سال ۱۳۷۰ متولد شده است و فاطمه فرزند دوم سیدجواد هاشمی در سال ۱۳۷۴ به دنیا آمده است.

تصویر جنجالی از جواد هاشمی از جشن تولدش

سید جواد هاشمی پوراصل در یکی از محله های تهران در تاریخ 27 دی 1344 به دنیا آمد. او هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. سید جواد هاشمی اصالتاً اهل گیلان و شهر انزلی است.

وی تحصیلاتش را در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشتهٔ کارگردانی ادامه داد و بعد در سال 1373 فارغ التحصیل شد. پدر و مادر سید جواد هاشمی از هم جدا شده اند و وی فرزند طلاق است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *