ببینید : تصویری از احسان کرمی و زهرا امیر ابراهیمی

به تازگی تصویری از احسان کرمی و زهرا امیر ابراهیمی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای وی داشته است.

اخیرا عکس احسان کرمی و زهرا امیر ابراهیمی در رفضای مجازی در حال دست به دست شدن می‌باشد. گویا عکسی جدید از احسان کرمی به همراه زهرا امیر ابراهیمی سر صدای زیادی را در رسانه‌های مجازی فارسی ایجاد کرده است. در ادامه تصویری جنجالی از زهرا امیر ایراهیمی در کنار احسان کرمی خواهیم دید.

تصویری از احسان کرمی و زهرا امیر ابراهیمی

احسان کرمی، مجری مشهور تلویزیون با انتشار تصویر جدیدی از خود در کنار زر امیر ابراهیمی اینستاگرامش را به روز کرد. احسان کرمی متولد 20 تیر 1359 در تهران می‌باشد. احسان کرمی فعالیت هنری خود را از رادیو شروع کرده است. احسان کرمی بعد از کار رادیو کمی شناخته شد که باعث ورود او به دنیای اجرا شد.

احسان کرمی با عروسک ببخشید عزیزم در مجموعه کلاه قرمزی حضور داشت که این شخصیت با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شد. احسان کرمی در سال 1378 ازدواج کرده و دارای یک فرزند می باشد.

در ادامه می‌توانید عکسی جدید از احسان کرمی به همراه زهرا امیر ابراهیمی را ببینید:

تصویری از احسان کرمی و زهرا امیر ابراهیمی
عکس احسان کرمی و زهرا امیر ابراهیمی

تصویری جنجالی از زهرا امیر ایراهیمی در کنار احسان کرمی

احسان کرمی مجری و بازیگر ایرانی که مدتی است از ایران به آمریکا مهاجرت کرده تصویری را از خود با زهرا امیر ابراهیمی بازیگر پر حاشیه ایرانی به اشتراک گذاشت و دوباره اسم خودش را سر زبانها انداخت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *