تشکیل پرونده قضایی به علت کشف حجاب شقایق دهقان و باران کوثری [+جزئیات]

به تازگی، پس از اینکه دو بازیگر دیگر ایرانی کشف حجاب کردند، خبر تشکیل پرونده قضایی شقایق دهقان و باران کوثری جنجال برپا کرد.

پس از اینکه دو بازیگر دیگر ایرانی کشف حجاب کردند و حواشی زیادی را به وجود آوردند، تشکیل پرونده قضایی باران کوثری و شقایق دهقان خبری بود که جنجال آفرید. این خبر که تحت عنوان تشکیل دادگاه شقایق دهقان به همراه باران کوثری به انتشار رسید، دادگاهی شدن شقایق دهقان را به نمایش می‌گذارد.

تشکیل پرونده قضایی شقایق دهقان و باران کوثری

تشکیل پرونده قضایی شقایق دهقان و باران کوثری
تشکیل پرونده قضایی باران کوثری و شقایق دهقان

به گزارش خبرگزاری‌های فارسی، در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.

بیشتر بخوانید:

کشف حجاب شقایق دهقان در مراسم های مختلف

باران کوثری حسام محمودی و مراسم خاکسپاری را بهم ریخت!

تصاویر حضور آن‌ها، بدون حجاب اجباری در مراسم تشییع حسام محمودی، همکار خود، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد. پرونده باران کوثری برای رسیدگی به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.

پیش از این پلیس برای کتایون ریاحی، پانته آ بهرام، افسانه بایگان، فاطمه بایگان و دیگر بازیگران زنی که کشف حجاب کرده بودند پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال کرده بود.

تشکیل پرونده قضایی باران کوثری و شقایق دهقان

تشکیل پرونده قضایی شقایق دهقان و باران کوثری
تشکیل دادگاه شقایق دهقان به همراه باران کوثری

در روز‌های گذشته شاهد کشف حجاب برخی دیگر از بازیگران خانم از جمله افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا، پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی هم بودیم که برای آن‌ها هم پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران هم نوشت:

برای شقایق دهقان به دلیل کشف حجاب پرونده قضایی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *