نازنین بنیادی از شورای همبستگی کناره گیری کرد [+ویدیو]

به تازگی، اخباری مبنی بر کناره گیری نازنین بنیادی از شورای همبستگی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

اخیراً اخباری جدید مبنی بر نازنین بنیادی و کناره گیری از ائتلاف اپوزیسیون به انتشار رسیده که حواشی زیادی را به همراه داشته و متن انصراف شورای همبستگی نازنین بنیادی که در توئیتر به انتشار رسید، کنار کشیدن نازنین بنیادی از همبستگی را نشان می‌دهد.

کناره گیری نازنین بنیادی از شورای همبستگی

کناره گیری نازنین بنیادی از شورای همبستگی
نازنین بنیادی و کناره گیری از ائتلاف اپوزیسیون

پس از حواشی خروج حامد اسماعیلیون از شورای همبستگی، حالا نازنین بنیادی،‌ بازیگر و فعال حقوق بشر و در توئیتی بحث جنجالی، خبر داد که از این شورا خارج شده است. او در بخشی از این توئیت خود نوشت:

پنج ماه پیش در راستای انقلاب مردم ایران به شورای همبستگی پیوستم. در این مسیر فراز و نشیب‌های زیادی رو تجربه کردم و همواره سعی بر این داشتم که صدای مردم ایران باشم. حال که از این شورا به صورت کامل خارج شدم.

بیشتر بخوانید:

نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه ها کیست؟

در ویدئویی که از یکی از شبکه‌های ایرانی فعال در آمریکا به انتشار رسید، بیان شد که نازنین بنیادی پس از حملاتی که از سوی رسانه‌ها دریافت می‌کرد، از این شورا خارج خارج شد.

کنار کشیدن نازنین بنیادی از همبستگی

در ادامه می‌توانید متن انصراف شورای همبستگی نازنین بنیادی را ببینید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *