ببینید: قیافه عجیب صبا راد که شوکه می‌شوید! +[تصویری از صبا راد و همسرش]

به تازگی عکس قیافه عجیب صبا راد در شبکه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام انتشار یافته است، که باعث شد تا کاربران از این تصویر شوکه شوند.

عکسی از مجری سابق صدا و سیما منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید صبا راد همراه ما بمانید.

عکس قیافه عجیب صبا راد

  • چهره جدید صبا راد

به گزارش منابع خبری:

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است، یک عکس جدید از چهره خود با کاربران به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید چهره جدید مجری به خانه بر می گردیم را مشاهده کنید:

عکس قیافه عجیب صبا راد
عکس قیافه عجیب صبا راد

 تصویری صمیمی از صبا راد و همسرش مانی رهنما

صبا راد و مانی رهنما دو چهره هنری کشورمان که یکی در زمینه اجرا و دیگری در خوانندگی تجربه دارند که امروز تصویری از آن ها در رسانه‌ها پخش شده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

بعد از شایعات فراوان و ماجراهای زیادی که در خصوص ازدواج این دو هنرمند کشورمان شکل گرفت صبا راد و مانی رهنما زندگی مشترکشان را آغاز کردند و به حواشی خاتمه دادند.

صبا راد با اجرای برنامه به خانه برمی‌گردیم در میان مخاطبان تلویزیون شناخته می‌شود و مانی رهنما از همان روزهایی که ترانه پرنده هم قفس هم خانه من را اجرا کرد به محبوبیت خاصی در دنیای موسیقی دست یافت.

تصویری نامشروع از صبا راد به همراه همسرش
عکسی از صبا راد به همراه شوهرش

به تازگی تصویری صمیمی از صبا راد و همسرش مانی رهنما در رسانه‌های مجازی فارسی پخش شده که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. اخیرا تصویر لو رفته از صبا راد به همراه همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بسیار عجیب است. گویا عکسی از صبا راد به همراه همسرش سر صدای زیادی را در رسانه‌های مجازی ایجاد کرده است.

عکسی از صبا راد به همراه همسرش

در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته از صبا راد به همراه همسرش را ببینید:

تصویری نامشروع از صبا راد به همراه همسرش
عکسی از صبا راد به همراه همسرش

نام اصلی صبا راد (فاطمه راد) است.صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30 آبان سال 1359 می باشد. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

صبا راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *