عکس جدید مریم امیر جلالی شوکه تان می‌کند! +[فیلم توهین مریم امیر جلالی به گیاه خواران]

به تازگی عکس جدید مریم امیر جلالی که تیپ و استایل جذابی دارد منتشر شده است و باعث تعجب کاربران و هوادارانش در اینستاگرام شده است.

مریم امیر جلالی بازیگر خوب ایرانی، با انتشار یک عکس از خود اینستاگرامش را بروز کرد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید مریم امیر جلالی همراه ما بمانید.

عکس جدید مریم امیر جلالی

  • جدید ترین عکس مریم امیر جلالی

به گزارش منابع خبری:

مریم امیر جلالی که به تازگی به خارج از کشور رفته است بیشتر در فیلم های طنز بازی می‌کند. در ادامه می‌توانید تیپ جدید مریم امیر جلالی را مشاهده کنید:

عکس جدید مریم امیر جلالی
عکس جدید مریم امیر جلالی

توهین مریم امیر جلالی به گیاه خواران

فیلم توهین مریم امیرجلالی به گیاهخوار ها در برنامه شام ایرانی یا بفرمایید شام ایرانی با کلمه بز که بر سر سفره شام این برنامه مریم امیرجلالی درباره گیاه خوار ها صحبت می‌کند. ماجرا از این قرار است که در این برنامه، چهار نفر از بازیگران و هنرمندان بر سر آشپزی با هم رقابت می کنند و هر روز مهمان یکی از آن‌ها هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف جنجالی مریم امیر جلالی به گیاه خواران را ببینید:

اظهارات عجیب مریم امیر جلالی در مورد گیاه خواران

قسمت اول این برنامه، شهرزاد کمال‌زاده، مریم امیرجلالی و فلور نظری مهمان بهاره رهنما بودند که سر سفره بحثی در مورد گیاهخواری به میان آمد. در این بحث، مریم امیرجلالی صراحتا گفت:

“که من گیاهخوار نیستم و فکر می کنم گیاه برای بز است نه انسان!”

در پاسخ به این حرف، فلور نظری عنوان کرد که شاید این صحبت سبب شود تا به گیاهخوران بر بخورد و سپس اعلام کرد که “من گیاهخوارم.” البته چندی بعد گفت که فقط یک شوخی بوده است اما این اظهارنظر در مورد گیاهخواری درست نیست.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *