عکس متفاوت مازیار لرستانی غوغا به پا کرد! +[فیلم حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین]

به تازگی عکس متفاوت مازیار لرستانی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام پخش شده است که بازتاب فراوانی در میان کاربران داشته است.

مازیار لرستانی بازیگر ایرانی، عکسی متفاوت از خود منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر تصویر جدید مازیار لرستانی همراه ما بمانید.

عکس متفاوت مازیار لرستانی

  • عکس جدید مازیار لرستانی

به گزارش منابع خبری:

مازیار لرستانی یکی از متفاوت ترین عکس های خود را با کاربران به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس مازیار لرستانی را مشاهده کنید:

عکس متفاوت مازیار لرستانی
عکس متفاوت مازیار لرستانی

حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین

کامروا شدن مازیار لرستانی از امام حسین

ویدئویی کوتاه از مازیار لرستانی قبل از تغییر جنسیت منتشر شده که گوینده با بازنمایی صحنه دیدار با امام حسین (ع) از او می خواهد که آروزیش را به امام حسین(ع) بگوید. لرستانی در این فیلم که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته با صراحت کلام و گیرایی آرزویی را بیان می کند که به نظر می رسد سرانجام محقق شده است. او می گوید:

“به او می گویم کمکم کن تا به بزرگ ترین آرزویم برسم همان آرزویی که قسم خوردم تاسوعا و عاشورا در خدمت تو باشم. نذر می کنم. کمک کن تا من هم جوانمرگی ام را زندگی کنم.”

حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین
کامروا شدن مازیار لرستانی از امام حسین

حاجت روا شدن مازیار لرستانی از امام حسین

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مستجاب شدن حاجت مازیار لرستانی از امام حسین را ببینید:

مازیار لرستانی (نام در زمان تولد شهره صالحی لرستانی؛ زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۴۵) بازیگر و کارگردان اهل ایران است. وی در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر وارد حرفه سینما و تلویزیون شد. لرستانی، چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و‌ گفت نام مازیار را برگزیده‌است.

شهره لرستانی در 56 سالگی اعلام کرد که عمل تطبیق جنسیت انجام داده و از این پس با نام مازیار لرستانی شناخته می شود. مصاحبه ای که از او می بینید مربوط به قبل از انجام این عمل است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *