ببینید: استوری لیلی رشیدی در زادروز پدرش +[کشف حجاب لیلی رشیدی در لندن]

استوری لیلی رشیدی در زادروز پدرش ؛ لیلی رشیدی بازیگر توانمند ایرانی به مناسبت زادروز پدرش پستی احساسی در اینستاگرام خود بارگزاری کرد.

لیلی رشیدی بازیگر ایرانی به مناسبت تولد پدرش، مرحوم داوود رشیدی که یکی از بازیگران خوب ایرانی بود، در استوری اینستاگرام تصاویری از وی منتشر کرد. در ادامه مطلب می‌توانید عکس پدر لیلی رشیدی را مشاهده کنید.

استوری لیلی رشیدی در زادروز پدرش

  • استوری لیلی رشیدی برای تولد پدرش

به گزارش منابع خبری:

مرحوم داوود رشیدی متولد ۲۵ تیر ۱۳۱۲ – درگذشتهٔ ۵ شهریور ۱۳۹۵ هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بود. داوود رشیدی تحصیلات متوسطه را (به دلیل فعالیت‌های دیپلماتیک پدرش) در ترکیه و پاریس به پایان رساند و تحصیلات دانشگاهی را در ژنو ادامه داد. همسر او احترام برومند بود و دو فرزند به نام لیلی و فرهاد داشت. در ادامه می‌توانید عکس کودکی لیلی رشیدی در کنار پدرش را مشاهده کنید:

استوری لیلی رشیدی در زادروز پدرش

کشف حجاب لیلی رشیدی در لندن

لیلی رشیدی از آن دسته از بازیگران زن معروف و قدیمی تلویزیون و سینمای ایرانیست که در خانواده ای کاملاً هنرمند بزرگ شده است. لیلی رشیدی تکنیک‌های بازیگری را تحت نظر و آموزش‌های خانواده خود به خوبی فرا گرفت.

تحصیلات لیلی رشیدی را در رشته زبان فرانسوی با موفقیت پشت سر بگذارند و مدرک معتبر بازیگری را از لندن دریافت نمود.پدر لیلی رشیدی ، آقای داوود رشیدی از پیشکسوتان دنیای سینما و هنرپیشه گان قدیمی می‌باشد که در صدها فیلم و سریال حضوری درخشان داشته است مادرش نیز احترام برومند از فعالان هنرمند دنیای هنر است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بد حجابی لیلی رشیدی در خارج را ببینید:

کشف حجاب لیلی رشیدی در لندن
حجاب بد لیلی رشیدی

حجاب بد لیلی رشیدی

لیلی رشیدی در سریال های نظیر از جمله «ز‌ی‌زی‌گولو» بسیار به شهرت رسید. وی، در اقدامی عجیب، دست به انتشار تصاویر بدون حجابش در صفحه ایسنتاگرام خود زده است. لیلی رشیدی در ابتدا با انتشار پستی، حمایت خود از رامبد جوان، نگار جواهریان و ستاره اسکندری را اعلام کرده و نوشته است:

“دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران، ما همیشه در کنار هم هستیم”

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *