ویدیو : تیکه سنگین علی ضیا به رئیس جمهور +[اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما]

به تازگی ویدیویی از تیکه سنگین علی ضیا به رئیس جمهور در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را در پی داشته است.

جدیدا ویدویی از حرف های عجیب علی ضیا در اینستاگرام به ابراهیم رئیسی در رسانه ها منتشر شده است. گویا واکنش تند علی ضیا  سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش علی ضیا به شهریه نجومی مدارس در تهران

تیکه سنگین علی ضیا به رئیس جمهور

طعنه عجیب علی ضیا به ابراهیم رئیسی

علی ضیا با انتشار یک استوری اینستاگرامی به گرانی دلار و وعده‌های عمل نشده رئیسی در دوران انتخاباتی کنایه زد که حواشی بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

در ادامه می‌توانید حرف های عجیب علی ضیا در اینستاگرام به ابراهیم رئیسی را ببینید:

اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما

علی ضیا مجری مشهور تلویزیون با انتشار ویدئویی تازه در صفحه اینستاگرام خود، حرف های عجیبی را به زبان می‌آورد. علی ضیا که حدود 6 ماه است از برنامه سازی در تلویزیون محروم شده است. بیشتر وقت اش را صرف ورزش می کند.

علی ضیا در کنار ورزش کردن نیز، روی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تمرکز دارد. اما هنوز چیزی درباره زمان پایان ممنوع الکاری اش بر زبان نیاورده است. برخی فعالان رسانه ای نیز معتقدند که تلویزیون فعلا میلی به همکاری با او ندارد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف های علی ضیا درباره اخراجش از صدا و سیما را ببینید:

 اظهاراتی در مورد اخراج از کار علی ضیا

اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما
اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما

علی ضیا یکی از مجریان برتر و محبوب کشورمان است او در 10 سال اخیر توانسته حضوری متداوم داشته باشد او را در نوروز 96 در برنامه سه ستاره با رای مردم به عنوان سه مجری برتر 20 سال اخیر انتخاب شد که افتخار بسیار زیادی برای این مجری می‌باشد.

علی ضیا با “ویتامین 3” و “فرمول یک” توانست به شهرت و محبوبیت دست پیدا کند او کار خود را با رادیو آغاز کرد او سه سال از کاشان تا تهران سفر میکرد که فقط در رادیو جوان برای چند ثانیه ساعت رسمی کشور را اعلام میکرد و مجبوبر بود مجددا به کاشان برگردد او سه مدت سه سال فقط این وظیفه را بر عهده داشت.

طعنه عجیب علی ضیا به ابراهیم رئیسی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تیکه سنگین علی ضیا به رئیس جمهور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *