پشت پرده علت مرگ شوگرمن ؛ سیتکو رودریگز درگذشت

روز گذشته، سیتکو رودریگز، ملقب به شوگرمن، در سن 81 سالگی درگذشت که در ادامه نوشتار، به پشت پرده علت مرگ شوگرمن خواهیم پرداخت.

سیکستو رودریگز خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در ۸۱ سالگی درگذشت. روز گذشته، به صورت رسمی، اعلام شد که این خواننده متولد دیترویت، درگذشت.

پشت پرده علت مرگ شوگرمن

سیتکو رودریگز درگذشت

رودریگز کار خود را در سال 1967 آغاز کرد، اما در ابتدا برای موفقیت در زادگاهش ایالات متحده تلاش کرد و در نهایت توسط شرکت ضبط موسیقی خود کنار گذاشته شد. با این حال، موسیقی او به تدریج در خارج از کشور، طرفداران خاص خود را پیدا کرد و رکوردهای او از فروش و پخش قابل توجهی در آفریقای جنوبی و استرالیا برخوردار شد.

با وجود محبوبیت بسیار زیاد رودریگز در اکثر کشورها، اطلاعات کمی درباره رودریگز وجود داشت و شایعات نادرستی مبنی بر اینکه این خواننده خود را روی صحنه در دهه 1970 کشته است منتشر شده بود. اما رودریگز در واقع هنوز زنده و سالم بود و در دیترویت زندگی می‌کرد و به یک زندگی مبهم و کار ساخت و ساز بازگشته بود.

پشت پرده علت مرگ شوگرمن
دلیل مرگ سیتکو رودریگز

علت درگذشت سیتکو رودریگز

پشت پرده علت مرگ شوگرمن
علت درگذشت شوگرمن

در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی او منتشر شد، آمده است:

با تأسف فراوان ما در Sugarman.org اعلام می‌کنیم که سیکستو دیاز رودریگز اوایل امروز درگذشت.

علت مرگ این نوازنده اعلام نشده است. سایمون چین، تهیه کننده فیلم Searching For Sugar Man، مرگ رودریگز را “خبر غم انگیز” توصیف کرد. او گفت:

او یک اسطوره واقعی بود و شناختن او باعث افتخار بود.

علت درگذشت سیتکو رودریگز

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده علت مرگ شوگرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *