صحبت های جنجالی بهاره رهنما در اکران فیلم جدیدش

صحبت های جنجالی بهاره رهنما در اکران فیلم جدیدش توجه زیادی جلب کرد. در ادامه به جزئیات حرف‌های بهاره رهنما در اکران فیلم جدیدش می‌پردازیم.

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» شب گذشته (چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت) در پردیس سینمایی چارسو با حضور بهاره رهنما (کارگردان) و افسانه چهره‌آزاد (بازیگر) برگزار شد. در ادامه همراه ما بمانید تا به صحبت های بهاره رهنما در اکران عطر آخر اردیبهشت بپردازیم.

صحبت های جنجالی بهاره رهنما در اکران فیلم جدیدش

صحبت های جنجالی بهاره رهنما در اکران فیلم جدیدش
صحبت های جنجالی بهاره رهنما در اکران فیلم جدیدش

بهاره رهنما، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «عطر آخر اردیبهشت» با بیان اینکه «همیشه برایم سوال است که انسان باید چه‌کاری کند تا صدایش شنیده شود؟» گفت:

به نظرم در فیلمسازی این اتفاق رخ می‌دهد و مشخص می‌شود فیلمساز چیزی که در اثرش می‌گوید راست است یا خیر. نگرش فرد در اثرش گویای همه چیز است. به قول مرحوم سیف‌الله داد «فیلمساز همیشه شبیه اثرش می‌شود».

او با تاکید بر اینکه در فیلمسازی نیازی به توضیح نیست و اثر خودش جلوتر همه چیز را توضیح می‌دهد بیان کرد:

فیلم در سخت‌ترین شرایط زندگی‌ام ساخته شد و اگر فیلم دومی بسازم قطعا اشتباهاتم کمتر خواهد بود. این فیلم بعد از دو سال در اریبهشت ماه اکران شد و این امر کاملا اتفاقی بود.

حرف‌های بهاره رهنما در اکران فیلم جدیدش

او همچنین با بیان اینکه «مشخص است این فیلم توسط کارگردان تئاتر ساخته شده است و تئاتر در ساخت این اثر بخصوص در دکوپاژ کمک زیادی به من کرد» ضمن تشکر از گروه سینمایی هنر و تجربه گفت:

انتخاب «عطر آخر اردیبهشت» برای اکران در هنر و تجربه جزو افتخاراتم بود که البته بعد از چندین بار بازبینی، فیلم انتخاب شد. این فیلم می‌تواند حلقه گمشده‌ای بین فیلمنامه‌های من باشد و تصمیم دارم نمایشنامه «عطر آخر اردیبهشت» را بنویسم. می‌خواهم پلی بسازم میان تئاترهایی که روی صحنه بردم با فیلم‌هایی که می‌سازم.

افسانه چهره‌آزاد بازیگر فیلم نیز گفت:

وقتی فیلم را روی پرده دیدم کارگردانی فیلم را خیلی دوست داشتم و به نظرم فیلمی کاملا زنانه و لطیف است.

این بازیگر به نقش خودش اشاره و بیان کرد:

نقشی که داشتم روی ویلچر و فقط با دیالوگ بود. این کمی کار من را سخت می‌کرد. در تنهایی روی صندلی تمرین می‌کردم تا بتوانم با نقش ارتباط برقرار کنم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *