ویدیو : حرکات عجیب بهاره رهنما با حیوان خانگی

به تازگی ویدیویی از حرکات عجیب بهاره رهنما با حیوان خانگی در رسانه ها پخش شده که که حیوان وجحشتناک خانگی اش بسیاریی از کاربران را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از حیوان خانگی بهاره رهنما در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که این حیوان خزنده بسیار چهره وحشتناکی را دارد. گویا قربون صدقه رفقتن بهاره رهنما برای حیوان خانگی اش نظر کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

حرکات عجیب بهاره رهنما با حیوان خانگی

حرکات عجیب بهاره رهنما با حیوان خانگی
حیوان خانگی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در جدیدترین ویدیوی خود، حیوانی عجیب و خزنده با پنجه‌های تیز به نام «بیردد دراگون» به معنای «اژهای ریش‌دار» را به دنبال‌کننده‌های خود معرفی کرد.

بهاره رهنما در سال 1352 در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. اما این ازدواج نیز به جدایی ختم شد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حیوان خانگی وحشی بهاره رهنما را ببینید:

قربون صدقه رفقتن بهاره رهنما برای حیوان خانگی اش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *