حقیقت بیوگرافی فاطمه کاوه ای و لب‌های غنچه‌ی او چیست؟

برخی سایت‌ها سعی دارند که با نوشتن تیترهای دروغ به بیوگرافی فاطمه کاوه ای بپردازند. در ادامه با ما و شایعه‌ی زندگینامه فاطمه کاوه ای بمانید.

نام فاطمه کاوه ای با توجه به شرایط و اتفاقات اخیر در ایران، در رسانه های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشته و بر این باور هستند که او با برخی از عوامل خارج از ایران که نگاه خلاف جهت دارند دستشان در یک کاسه است.

بیوگرافی فاطمه کاوه ای ؛ از شایعه تا دروغ!

فاطمه کاوه ای یکی از اشخاصی است که در بحبوحه اتفاقات اخیر ایران نامش پررنگ بود. بسیاری از خبرگزاری ها تلاش دارند هویتی دروغین برای فاطمه کاوه ای ایجاد کنند. در این نوشتار قصد داریم بیوگرافی دروغین فاطمه کاوه ای را که در ساانه‌ها منتشر شده است، در اختیار شما قرار دهیم.

البته این اخبار را سایت‌هایی که با تیترهای کذایی به زندگی فاطمه کاوه ای پرداخته‌اند، نوشته‌اند و هیچ‌گونه سندیتی برای تایید آن نیست و منبع خاصی هم ما پیدا نکردیم که برای شما بیاوریم و شما هم از احوالات این خانم اطلاعات درست و دور از دروغگویی آگاهی پیدا کنید. درواقع  هر آنچه درباره فاطمه کاوه ای در خبرگزاری‌ها می‌بینید به احتمال زیاد در حد شایعه و حرف و حدیث بوده که در رسانه‌های معاند و برخی از صفحه‌های اینستاگرامی هم بیشتر از هرجایی این اخبار بولد شده‌اند.

زندگی نامه فاطمه کاوه ای

صبح دوشنبه 18 اردیبهشت ماه، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه به نام میزان اعلام کرد که حکم اعدام دو مرد به نام های یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع به اتهام توهین به مقدسات در شهر اراک اجرا شده است. این دو مرد گرداننده چند کانال تلگرامی بودند و بر اساس گزارش‌ها، عمدتا به جرائمی علنی مانند سب النبی (اهانت به پیامبر اسلام)، اهانت و اتهام به مادر پیامبر اکرم (ص) و استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن، متهم بودند.

صدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد دو نفر از افرادی بودند که به در زمینه توهین به اسلام و قرآن می‌پرداختند براساس رایی که همه‌ی شما هم واقف به آن هستید، صدرالله فاضلی زارعی، به اتهام «سب‌النبی، ارتداد فطری، قذف مادر پیامبر، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن، توهین به مقدسات و انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت»، و یوسف مهراد به اتهام «سب‌النبی و توهین به مقدسات دینی و اسلامی» به اعدام محکوم شدند.

عکس کاملی را که در ابتدای این خبر دیدید از فاطمه کاوه ای ببینید:

همه چیز از همین عکس با همین لب‌های غنچه شروع و در ادامه باعث گسترده‌تر شدن نام وی در فضای مجازی و در نهایت این دروغگویی‌ها در جهت بیرون آمدن بیوگرافی وی شد.

بیشتر بخوانید:

ویدیو : تشویق به خیانت زناشویی در صدا و سیما
هری پاتر یا هوش مصنوعی ؛ ببینید این لباس‌های جنجالی را
ببینید: پشت صحنه +18 سریال رهایم کن 😈 [+فیلم]
فیلم +18 لو رفته از ادرار کردن سوفیا اوریستا در کنسرت سال پیش [+عکس‌های منشوری]
تصاویری از فرزند نامشروع ریحانه پارسا [+فیلم +18 در حال سیگار کشیدن]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *