بیوگرافی یوسف مهرداد

یوسف مهرداد ، یکی از اسامی بود که در چند روز گذشته، اسم او را زیاد شنیدیم و در ادامه نوشتار به بیوگرافی یوسف مهرداد خواهیم پرداخت.

به تازگی، اخباری از یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع به انتشار رسیده که در ادامه مطلب، درباره یوسف مهرداد اطلاعاتی را در قالب زندگینامه جنجالی یوسف مهرداد را خواهیم گفت. یوسف مهرداد و بیوگرافی اش یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات این چند روز بود.

بیوگرافی یوسف مهرداد

بیوگرافی یوسف مهرداد
درباره یوسف مهرداد

یوسف مهراد و صدرالله فاضلی زارع، به اتهام “سب‌النبی و توهین به مقدسات” در سحرگاه دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعدام شدند. دیوان عالی کشور حکم اعدام آن‌ها را تأیید کرده بود.

در این گزارش آمده است، براساس رای صادره دادگاه استان مرکزی، صدرالله فاضلی زارعی، به اتهام “سب‌النبی، ارتداد فطری، قذف مادر پیامبر، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن، توهین به مقدسات و انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت”، و یوسف مهرداد به اتهام “سب‌النبی و توهین به مقدسات دینی و اسلامی” به اعدام محکوم شدند.

زندگینامه جنجالی یوسف مهرداد

بیوگرافی یوسف مهرداد
یوسف مهرداد و بیوگرافی اش

در پی تحقیقات صورت گرفته، از فرد مورد اشاره و تجزیه و تحلیل داده‌های تجهیزات توقیف شده از یکی از متهمان، شخصی به نام یوسف مهرداد در شهرستان اردبیل شناسایی شده و مشخص می‌شود یوسف مهرداد مدیر و ایجادکننده یک گروه مجازی بسیار معروف در زمینه فعالیت‌های اسلام‌ستیزی و توهین‌های بیشرمانه به مقدسات دینی و اسلامی است.

یوسف مهرداد در گروهی که با هدف اسلام‌ستیزی، توهین به مقدسات و توهین به شخصیت پیامبر و ائمه اطهار ایجاد کرده بوده با دو شناسه متفاوت فعالیت می‌کرد که یکی از این حساب‌های کاربری با شماره موبایل ایران ایجاد شده بود و دیگری با شماره مجازی کشور فرانسه فعالیت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *