حادثه مرجانه گلچین و کنایه زدن به بازیگران جدید [+ویدئوی رقص مرجانه گلچین]

به تازگیف اخباری مبنی بر حادثه مرجانه گلچین سر صحنه فیلمبرداری به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را در فضای مجازی کسب کرده است.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر حادثه دلخراش مرجانه گلچین توسط خود این بازیگر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان حادثه فیلمبرداری مرجانه گلچین منتشر شد که زخمی شدن مرجانه گلچین سر فیلمبرداری را نشان می‌دهد.

حادثه مرجانه گلچین سر صحنه فیلمبرداری

مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ بازیگر اهل ایران است. او از نوجوانی در هنرستان موسیقی شرکت کرد و در رشتهٔ نوازندگی تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

از مهم‌ترین فیلم‌هایی که او بازی کرده می‌توان به پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیمه سیب اشاره کرد. او در سال ۱۳۹۲ برای بازی در سریال شاهگوش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از دنیای تصویر شد. او همچنین با ساز تار آشناست و خوانندگی نیز انجام داده‌است.

حادثه مرجانه گلچین سر صحنه فیلمبرداری
حادثه دلخراش مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بازیگر طنز سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی از رخ دادن حادثه‌ای دلخراش در پشت صحنه سریال جدیدش خبر داد. مرجانه گلچین بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ظاهرا سر صحنه فیلمبرداری وسط یکی از سکانس‌ها درحالیکه با لباس عروس در حال راه رفتن است ناگهان به زمین می‌خورد و دچار آسیب‌دیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدید ترین میکاپ خلیجی مرجانه گلچین

این بازیگر پس از این حادثه در کلیپی به شرح این اتفاق پرداخته و از هموطنان ایرانی درخواست دارد که بازیگران را به چشم قشر مرفه قضاوت نکنند. مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ بازیگر اهل ایران است. او از نوجوانی در هنرستان موسیقی شرکت کرد و در رشتهٔ نوازندگی تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

حادثه فیلمبرداری مرجانه گلچین

این بازیگر پس از این حادثه در کلیپی به شرح این اتفاق پرداخته و از هموطنان ایرانی درخواست دارد که بازیگران را به چشم قشر مرفه قضاوت نکنند.

در ادامه می‌توانید ویدئوی زخمی شدن مرجانه گلچین سر فیلمبرداری را ببینید:

در این ویدئو مرجانه گلچین از بازیگری می‌گوید؛ او در این فیلم به شغل این حرفه‌ی حساس اشاره دارد.. در ادامه بخش مهم حرف‌های مرجانه گلچین که با عنوان مرجانه گلچین حادثه در فضای مجازی بازتاب داشته، اشاره می‌کنیم:

بازیگری علاوه بر به خود رسیدن چیزهای دیگری است که باید به آن توجه داشت. باید خطرهای جانی آن را پذیرفت و وارد این شغل پر مخاطره شد.

ویدئوی تحلیلی درباره سانحه فیلمبرداری برای مرجانه گلچین را ببینید:

جالب است که مرجانه گلچین قبل‌تر هم با انتشار ویدئویی از اتفاق ناگوار سر صحنه فیلمبرداری خبر داده بود که در ادامه فیلم خبر حادثه برای مرجانه گلچین را که سال 1400 برای او اتفاق افتاده بود، ببینید:

عکسی از مرجانه گلچین با گریم چارلی چاپلین را ببینید:

عکسی از مرجانه گلچین با گریم چارلی چاپلین
عکسی از مرجانه گلچین با گریم چارلی چاپلین

در ادامه هم‌خوانی و نیمچه رقصی از مرجانه گلچین را ببینید:

ویدئوی رقص مرجانه گلچین

عکسی از مرجانه گلچین در کافه بدون حجاب را ببینید:

عکسی از مرجانه گلچین در کافه بدون حجاب
عکسی از مرجانه گلچین در کافه بدون حجاب

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *