نقد مسعود فراستی و سوتی در بررسی جنگ جهانی سوم [+فیلم] آرش: بی‌سواد شما هستید!

به تازگی سوتی عجیب فراستی با نقد جنگ جهانی سوم توجه زیادی در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید فیلم سوتی با نقد جنگ جهانی سوم را ببینید.

به تازگی ویدئویی از مسعود فراستی، منتقد سابق صدا و سیما منتشر شده که نشان می‌دهد او فیلم جنگ جهانی سوم را بصورت نسخه غیرقانونی و قاچاق دانلود کرده و تبلیغ سایت را شعار فیلم تلقی می‌کند. در ادامه به جزئیات نقد فراستی جنگ جهانی سوم خواهیم پرداخت.

کنایه سینا ولی‌الله به نقد فراستی از فیلم جنگ جهانی سوم

ویدیو: نقد تند مسعود فراستی بر فیلم برادران لیلا

نقد مسعود فراستی و سوتی در بررسی جنگ جهانی سوم [+فیلم]

نقد مسعود فراستی و سوتی در نقد و بررسی فیلم جنگ جهانی سوم
نقد مسعود فراستی و سوتی در نقد و بررسی فیلم جنگ جهانی سوم

مسعود فراستی (زاده ۱۹ فروردین ۱۳۳۰ در تهران) فعال سیاسی سابق، مترجم، مدرس و منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد است. او در برنامه تلویزیونی هفت به عنوان مجری کارشناس ثابت دربخش میز نقد حضور داشت. همچنین در تصاویری که از میزگردهای زندانیان حزب توده از او منتشر شده، نام خانوادگی وی با پسوند «پور» آمده و نام خانوادگیش فراستی‌پور بوده‌است.

سوتی عجیب فراستی با نقد جنگ جهانی سوم
سوتی مسعود فراستی در نقد جنگ جهانی سوم

ماجرا از این قرار است که سایت دانلود غیرقانونی فیلم به نام ایران که فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را به صورت قاچاق و دزدی عرضه می‌کند، نام سایت را به صورت زیرنویس در فیلم‌ها تبلیغ می‌کند و مسعود فراستی نیز به خیال آنکه «به نام ایران» شعار فیلم است، آن را تحلیل و تفسیر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم جنگ جهانی 3 به کارگردانی هومن سیدی و بازی محسن تنابنده

مسعود فراستی منتقد سینما در یک ویدیو به نقد فیلم جنگ جهانی سوم پرداخته است. فراستی می‌گوید:

زیر تمام پلانای فیلم نوشته شده به نام ایران، این در حالی ست که در نسخه‌ اصلی فیلم چنین چیزی دیده نمی‌شود.

این اتفاق در حالی صورت گرفته که آقای منتقد که فرق بین تبلیغ سایت با زیرنویس فیلم را نمی‌داند، به جای حمایت از آثار سینمایی که سرمایه‌شان با قاچاق شدن از بین می‌رود، به تماشای نسخه دزدی شده فیلم‌ها می‌نشیند.

جنگ جهانی سوم فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است. محسن تنابنده در نقش اصلی، در کنار مهسا حجازی، ندا جبرائیلی، نوید نصرتی و مرتضی خانجانی در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته شده و نخستین‌باری است که یک پلتفرم پخش آنلاین ایرانی پروژه‌ای سینمایی می‌سازد؛ همچنین این فیلم دومین همکاری سیدی و نماوا پس از مجموعهٔ قورباغه است.

فراستی، منتقد سینما در این ویدئو می‌گوید:

با تاسف از فیلمی حرف خواهیم زد که تمام شهر را پوسترهایش اشغال کرده است. فیلم مفتضح و پروفاشیستی. گفتم پروفاشیستی، برای اینکه ناچیزتر از آن است که فاشیستی شود. فاشیست شدن هم وزن دارد. پروفاشیستی تمایل خود را نشان می‌دهد، برای اینکه فقط جایزه می‌خواهد

نقد مسعود فراستی و جنگ جهانی سوم

در ادامه می‌توانید فیلم سوتی با نقد جنگ جهانی سوم را در آپارات مشاهده کنید:

بگذارید شفاف و روشن بگوییم که هدف این نوشتار چیست! یا به عبارتی بگذارید بگوییم گاف بزرگ فراستی در نقد فیلم جنگ جهانی سوم چیست؟

نکته جالب اما گاف بزرگ مسعود فراستی که به تازگی در شبکه‌های مجازی وایرال شده است و ویدئویی که از مسعود فراستی، منتقد سابق صدا و سیما در جهت تخریب فیلم در حال اکران «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی منتشر شده که در آن فراستی که به جای دیدن فیلم در سینما، نسخه غیرقانونی و قاچاق فیلم را دانلود کرده و تبلیغ سایت را شعار فیلم تلقی می‌کند.

آرش ظلی‌پور مجری سابق تلویزیون درباره گاف مسعود فراستی

آرش ظلی‌پور مجری سابق تلویزیون جالب‌ترین واکنش را به این ماجرا داشت.سال 1397 برنامه‌ای با عنوان «من وشما» با اجرای ظلی‌پور به شکل زنده از شبکه شما پخش می‌شد. مسعود فراستی در یکی از قسمت‌ها مهمان این برنامه بود، اما وسط برنامه و در اعتراض به محتوای سوالات مجری اقدام به ترک استودیو کرد. اقدامی که در نهایت توبیخ و ممنوع‌الکاری ظلی‌پور را به همراه داشت.

این مجری سابق تلویزیون حالا بعد از گذشت 5 سال از آن ماجرا، پستی در صفحه‌اش منتشر کرده و با اشاره به اتفاقات آن برنامه اشاره‌ای به گاف جدید مسعود فراستی کرده و نوشته

بعد از آن برنامه به من گفتید خاله زنک، به من گفتی هیچی نمی‌فهمی. سکوت کردم و در نهایت به من گفتید «بی‌سواد». گاف امروز شما نشان داد سواد داشتن به فحش دادن به دیگران و کوچک کردن و تحقیر کردنشان نیست. من پنج سال صبر کردم تا به بقیه ثابت شود، بی‌سواد شما هستید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *