کنایه سینا ولی‌الله به نقد فراستی از فیلم جنگ جهانی سوم

ویدیوی نقد فراستی جنگ جهانی سوم سوژه این روزهای کاربران مجازی شذ. کنایه سینا ولی‌الله به نقد فراستی درباره این فیلم نیز جلب توجه کرده است.

مسعود فراستی (زاده ۱۹ فروردین ۱۳۳۰ در تهران) فعال سیاسی سابق، مترجم، مدرس و منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد است. او در برنامه تلویزیونی هفت به عنوان مجری کارشناس ثابت دربخش میز نقد حضور داشت.

ویدئویی از نقد فراستی جنگ جهانی سوم منتشر شده که نشان می‌دهد او فیلم جنگ جهانی سوم را به صورت نسخه غیرقانونی و قاچاق دانلود و تماشا کرده است. خود این عمل ناپسند است، اما فراستی به مسئله دیگری پرداخته و تبلیغ این سایت را شعار فیلم تلقی می‌کند. درصورتی که انتشار جمله “برای ایران” ارتباطی به عوامل فیلم ندارد.

سوتی عجیب فراستی با نقد جنگ جهانی سوم [+فیلم]

اظهارت تند فراستی درباره فیلم هومن سیدی

کنایه سینا ولی‌الله به نقد فراستی

کنایه سینا ولی‌الله به نقد فراستی
سوتی مسعود فراستی در برنامه سروش صحت

سینا ولی‌الله از مجریان سابق ایران است که اکنون در شبکه ام‌بی‌سی‌پرشیا اجرای برنامه چندشنبه با سینا را برعهده دارد. تاک‌شویی طنز که به مسائل روز می‌پردازد. ولی‌الله در پست اینستاگرامش، ویدیویی که به تازگی از مسعود فراستی منتشر شده را به اشتراک گذاشته و می‌گوید:

شما بهتر است بروید و شاهنامه را بخوانید، گلوی سیاوش بِرید!

شاهنامه اشاره دارد به سوتی مسعود فراستی در برنامه سروش صحت که عبارت بُرید را اشتباه تلفظ کرد. فراستی که همیشه هر فیلم و سریالی را به تندی نقد می‌کند، در رابطه با اشتباه خودش می‌گوید:

هر کس باید نقد شود، باید به این خوانش نمره صفر داد!

این درحالی است که فراستی در نقد‌های خود از واژه‌هایی نامناسبی همچون “دیاثت” و “استمناء” استفاده کرده بود. به همین دلیل سوژه سینا ولی‌الله قرار گرفت. ویدیو را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *