فخر فروشی همسر سپهر حیدری ؛ بار دیگر در فضای مجازی جنجال به پا کرد

به تازگی استوری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که فخر فروشی همسر سپهر حیدری را به وضوح به تصویر کشیده است. داستان این پز دادن جنجالی همسر سپهر حیدری چیست؟

آرام جوینده همسر سپهر حیدری است که مدت‌ها است به عنوان یک اینفلوئنسر مطرح در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. او بارها در این فضا با انتشار پست و استوری از سبک زندگی تجملاتی‌اش توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

فخر فروشی همسر سپهر حیدری گویا تمامی ندارد و حواشی دست از سر او برنمی‌دارد. او به تازگی با انتشار یک استوری جنجالی بار دیگر خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

بیشتر بخوانید:

عکس همسر سپهر حیدری با استایل سیندرلا

فخر فروشی همسر سپهر حیدری

بار دیگر در فضای مجازی جنجال به پا کرد

فخرفروشی همسر سپهر حیدری
فخرفروشی همسر سپهر حیدری

تولید محتوای جنجالی و حاشیه برانگیز از سوی آرام جوینده سبب شده تا او بتواند به راحتی فالوور جذب کند. اما او با تمام موفقیت‌اش در فضای اینستاگرام، گاهی با انتشار پست و استوری‌های لاکچری‌اش دل مخاطبان را آب کرده و سر و صدای عجیبی به پا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

استوری جنجالی همسر سپهر حیدری

او گاهی با انتقادهایی نیز رو به رو شده است که گویا اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهد. یکی دیگر از فخر فروشی‌های اخیر او را در استوری‌اش مشاهده می‌کنید که بیانگر خرید آلوچه گرانقیمتی است که سعی دارد مخاطب دقیقا از قیمت روز آن مطلع شود.

انتشار این استوری باعث تعجب مخاطبان و دنبال کنندگان‌اش شده است. او با نشر سوال یکی از دنبال کنندگان‌اش درباره قیمت میوه آلوچه در امارات توضیح داده که این میوه تابستانی را با قیمت کیلویی 40 درهم در واقع 600 هزار تومان در دبی خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *