علی لهراسبی در بیمارستان بستری شد [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر بستری شدن علی لهراسبی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را در فضای مجازی و فضای رسانه به همراه داشت.

به تازگی، اخباری مبنی بر عمل قلب علی لهراسبی در فضای رسانه تحت عنوان عمل جراحی علی لهراسبی به انتشار رسیده است که خبر از بیمارستانی شدن علی لهراسبی در یکی از مراکز درمانی را نشان می‌دهد.

بستری شدن علی لهراسبی

بستری شدن علی لهراسبی
عمل قلب علی لهراسبی

علی لهراسبی خواننده پاپ کشورمان که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستر بود، تحت عمل قلب باز قرار گرفت. چند نفر از دوستان نزدیک لهراسبی مانند شهاب اکبری و امیر بذرافشان نیز عمل قلب لهراسبی را تأیید کردند. عارضه قلبی لهراسبی در شرایطی رخ داد که او به صورت حرفه ای ورزش می‌کند.

عمل جراحی علی لهراسبی

بستری شدن علی لهراسبی
بیمارستانی شدن علی لهراسبی

علی لُهراسبی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۵۵ از برجسته‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی است. آثار دلنوازان، خداحافظ، قفس، ماه قشنگم و چه شبایی از محبوب ترین آثار این خواننده است.

او دارای مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک از دبیرستان دکتر نصیری و کارشناسی مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و در زمینه تبلیغات و موسیقی فعال می‌باشد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *