ببینید: تیپ جدید نیوشا ضیغمی با کت آبی جذاب + [استایل کردی نیوشا ضیغمی در سنندج]

عکسی از تیپ جدید نیوشا ضیغمی در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است، که خانم بازیگر با رنگ جذاب آبی استایل خود را ست کرده است.

به تازگی عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی در اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است. درا دامه مطلب با خبر عکس جدید نیوشا ضیغمی همراه ما بمانید.

تیپ جدید نیوشا ضیغمی

  • استایل جدید نیوشا ضیغمی

به گزارش منابع خبری:

نیوشا ضیغم با آرش پولادخان ازدواج کرده که سال گذشته اخباری مبنی بر جدایی آنها منتشر شد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس نیوشا ضیغمی را مشاهده کنید:

تیپ جدید نیوشا ضیغمی
تیپ جدید نیوشا ضیغمی

استایل کردی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی (زاده ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده‌است و در کارنامه هنری خود نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد، اما به دلیل قبولی در رشته روان‌شناسی کودک در دانشگاه سراسری، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و لیسانس این رشته را از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می‌گوید با وجود مخالفت والدین، وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است:

وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد، ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

لباس کردی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در سنندج
نیوشا ضیغمی در سنندج

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *