ساز زدن جذاب علیرضا کمالی در برنامه مهمونی [+ویدیو]

علیرضا کمالی در برنامه مهمانی حضور پیدا کرد. ویدیوی مهمونی علیرضا کمالی بسیار جنجالی شد. در ادامه برای تماشای ویدیوی ساز زدن این هنرمند همراه ما بمانید.

مهمونی علیرضا کمالی

حضور متفاوت رضا پروانه در برنامه ایرج طهماسب جنجالی شد. دعوت علیرضا کمالی در برنامه مهمانی وایرال شد. ساز زدن رضا پروانه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب باعث جلب توجه کاربران شد. در ادامه توجه شما را به تماشای ویدیو حضور جنجالی علیرضا کمالی در برنامه مهمونی جلب می‌کنیم.

جدیدترین شخصیت برنامه مهمونی ایرج طهماسب [+عکس]

حضور جنجالی علیرضا کمالی در برنامه مهمونی ؛ در برنامه ساز می زند

حضور آرامش بخش علیرضا کمالی در مهمانی


علیرضا کمالی که این روزها از طریق در نقش رضا پروانه سریال «پوست شیر» بسیار محبوب شد. در قسمت جدید مهمونی با ساز زدن برای پشه و پاسخ مثبت به پیشنهاد ازدواج کته و رفاقت بامزه با بچه، حضورش باعث جذابیت بیش از حد برنامه مهمونی شد.

او با تعهد به برنامه آمد و با پخش موسیقی فضا برنامه را خاص کرد. وقتی دسته گل عروس کیته را گرفت و با خواستگاری او مواجه شد، برخلاف تصور، به این شرایط واکنشی نشان نداد و حتی گفت که به خواستگاری او فکر می کند و اگر زودتر  خبر داشت، با مادرش می آمد.

یکی از جالب ترین قسمت های برنامه آن جایی بود که پشه به جای اینکه از کمالی بخواهد او را گاز بگیرد، از او خواست تا برایش ساز بنوازد و نواختن این ساز باعث شد همه شخصیت های بامزه دور او جمع شوند. انتهای این قسمت از مهمانی شبیه ملافه های مجموعه «کلاه قرمزی» بود. شرایطی که قرار شد مهمان برنامه در کنار عروسک ها بخوابد و اوضاع را آنقدر به هم ریختند که او خوابش نمی برد.

تنبور نوازی علیرضا کمالی در بررنامه مهمانی 

در زیر هنرنمایی علیرضا کمالی را در برنامه مهمانی میینید:


علیرضا کمالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در 27 اردیبهشت 1359 در تهران متولد شد. او در  رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع لیسانس فارغ‌التحصیل شد.

علیرضا کمالی، سال 1393 در سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی حضور پررنگی داشت.  و پس از آن در سال 95 با سریال نفس مشهور شد و مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *