پاسخ محسن یگانه به خبر ممنوع الکاری اش!

به تازگی پاسخ محسن یگانه به خبر ممنوع الکاری اش جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات واکنش محسن یگانه به خبر ممنوع الکاری اش می‌پردازیم.

پیرو خبر منتشر شده از ممنوع الکاری 5 خواننده معروف پاپ ایران، محسن یگانه پاسخ کوبنده‌ای به این اخبار داد. در ادامه همراه ما بمانید تا به پاسخ محسن یگانه به ممنوع الکاری 5 خواننده بپردازیم. محسن یگانه متولد 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس، یک خواننده است.

او دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در ترم شش است، دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است، مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است. زمانی که محسن 10 ماهه بود پدرش در 23 اسفندماه 64 در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

پاسخ محسن یگانه به خبر ممنوع الکاری اش

پاسخ محسن یگانه به خبر ممنوع الکاری اش
پاسخ محسن یگانه به ممنوع الکاری 5 خواننده, پاسخ محسن یگانه به خبر ممنوع الکاری اش

محسن یگانه نواختن را از سال 79 در سن 15 سالگی با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، با توجه به شرایط آن روزهای خانواده و پدرش شهیدش، امکان حضور در کلاس مسویقی نداشت و با تیکه بر توانایی‌های خود این ساز را یاد گرفت، به حدی که مدتی بعد خودش تدریس می‌کرد. در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد، پیانو و فراگیری مهارت‌های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد.

عکس: چهره جدید و باورنکردنی محسن یگانه را ببینید!

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد. آلبوم اول او با نام سال کبیسه به صورت زیر زمینی منتشر شد. بعد از این آلبوم محسن یگانه فعالیت خود را با انتشار تک آهنگ ادامه داد؛ ناگفته نماند که اغلب همین تک آهنگ های پخش شده، برای جلوگیری از پراکندگی دور هم جمع می شد و به اسم آلبوم بروی سایت ها قرار می گرفت.

واکنش محسن یگانه به خبر ممنوع الکاری اش

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود اعلام کرد:

رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره (ماکان بند)، بابک جهانبخش و امید حاجیلی ممنوع الکار شده اند.

گفته شده علاوه بر ممنوع الکاری، تعدادی از این چهره‌ها از جمله رضا صادقی و امیر مقاره ممنوع الخروج نیز شده‌اند. علت این ممنوع الکاری هنوز اعلام نشده است.

محسن یگانه در خصوص صحت یا عدم صحت انتشار این خبر گفت:

خبر ممنوع الکاری از هیچ جای رسمی‌ای به ما اعلام نشده است و تا زمانی که به صورت رسمی به ما ابلاغ نکنند این خبر صحت نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *