ارتباط مشکوک ازدواج و طلاق رضا گلزار با بازگشت او به مسابقه پانتومیم در تلویزیون

محمدرضا گلزار اینبار با اجرای یک مسابقه پانتومیم ؛ در ادامه با اخباری از ازدواج گلزار و برگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون همراه ما بمانید.

بازگشت مسابقه پانتومیم با محمدرضا گلزار در تلویزیون

رضا گلزار در گفتگو با یکی از طرفدارانش از بازگشت به تلویزیون به عنوان مجری در یک مـ ـسابقه پانتومیم خبر داد. گلزار پیش از این اجرای «برنده باش» را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:

برگشت محمدرضا گلزار به تلویزیون با مسابقه پانتومیم

بازگشت گلزار به تلویزیون و همکاری محمد رضا فروتن با ابراهیم حاتمی‌کیا دو خبرغیر رسمی که در رسانه‌ها منتشر شد روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه دوخبر غیررسمی از محمد رضا گلزار و محمد رضا فروتن دوبازیگر مطرح سینما در رسانه‌ها منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت. در این اخبار آمده است که گلزار قصد بازگشت به تلویزیون را دارد و فروتن هم با ابراهیم حاتمی‌کیا به توافقات اولیه برای بازی در نقش حضرت موسی(ع) در سریال «موسی کلیم الله (ع)» رسیده است.

پانتومیم و محمدرضا گلزار
پانتومیم و محمدرضا گلزار

به گزارش منابع خبری محمدرضا گلزار در گفت و گو با یکی از طرفدارانش که در فیلم زیر خواهید دید، شایعات اخیر درباره بازگشتش به صدا و سیما را تایید کرد و گفت:

بزودی مسابقه «پانتومیم» در تلویزیون داریم و من مجری‌ام. می‌بینمتون

برگشت گلزار به تلویزیون

ویدئوی برگشت گلزار را به تلویزیون با یک مسابقه پانتومیم در زیر ببینید:


شنیده‌ می‌شود قرارداد این برنامه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی(تهیه‌کننده برنامه «ستاره ساز») با شبکه سه بسته شده و قرار است در نود قسمت ساخته بشود.

مسابقه پانتومیم و گلزار

ابتدا صحبت‌ از ساخت این برنامه برای پلتفرم‌ها بود که نهایتا سازندگانش با صدا و سیما به توافق رسیدند. در ادامه فیلم تحلیلی شایعه طلاق گلزار از آیسان را باهم بررسی می‌کنیم یا شاید بگذارید با یک جمله همه چیز را بگوییم:

در این ویدئو امین فردین می‌گوید گلزار به زودی به صورت رسمی از آیسان جدا خواهد شد و مجری مسابقه صداوسیما خواهد شد…

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *