ببینید: لحظه اعلام اسم جواد عزتی برای جایزه توسط مه‌لقا باقری [+فیلم]

به تازگی لحظه اعلام اسم جواد عزتی برای جایزه توسط مه‌لقا باقری جنجال به پا کرد. در ادامه فیلم لحظه اعلام اسم جواد عزتی توسط مه‌لقا باقری را ببینید.

به تازگی ویدیو لحظه اعلام اسم جواد عزتی برای جایزه توسط مه‌لقا باقری توجه زیادی در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو وایرال را مشاهده کنید. جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می‌باشد.

لحظه اعلام اسم جواد عزتی برای جایزه توسط مه‌لقا باقری

لحظه اعلام اسم جواد عزتی برای جایزه توسط مه‌لقا باقری
فیلم لحظه اعلام اسم جواد عزتی توسط مه‌لقا باقری را در ادامه ببینید

جواد عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد. او به غذا اهمیت می‌دهد و سابقه طبخ غذا با حجم بالا را دارد. این بازیگر مشهور چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می‌کند و مدیریت یکی از شعبات رستورانی را برعهده دارد.

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه می‌باشد تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفته است. سوپراستار سینمای امروز کشورمان به نجاری نیز علاقه داشته و در مصاحبه‌ای با مهران مدیری در برنامه دورهمی، یکی از تفریحات خود را کار با چوب اعلام کرد.

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم‌های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است. آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

فیلم لحظه اعلام اسم جواد عزتی توسط مه‌لقا باقری

در ادامه می‌توانید ویدیو لحظه اعلام اسم جواد عزتی برای جایزه توسط مه‌لقا باقری را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *