فیلم لو رفته هجوم مردم به جواد عزتی در اکران فیلم دوزیست

فیلم استقبال و هجوم مردم به جواد عزتی در اکران فیلم دوزیست در شهر مشهد، در فضای مجازی وایرال شد. اما علت این رفتار مردم چه بود و چرا به عزتی حمله کردند؟

جواد عزتی، هادی حجازی فر، پژمان جمیشیدی و ستاره پسیانی از بازیگران این فیلم به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هستند. این فیلم از ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ اکران شد. در اکران این فیلم با حضور جواد عزتی در مشهد، مردم به استقبال جواد عزتی آمدند، اما در ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، رفتار و واکنش مردم را نسبت به حضور جواد عزتی مشاهده کنید.

هجوم مردم به جواد عزتی در اکران فیلم دوزیست

فیلم لو رفته هجوم مردم به جواد عزتی در اکران فیلم دوزیست
حمله مردم به جواد عزتی

جواد عزتی این شب‌ها مشغول بازی در تئاتر بزرگ سیصد است انتقاد های زیادی در مورد این نمایش بود که از جمله آن ها بلیت بسیار گران قیمت نمایش سیصد بود . جواد عزتی برای اکران فیلم دوزیست که به مشهد رفته بود با ازدحام شدیدی از طرف دارانش روبه رو شد.

دوزیست فیلمی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

خلاصه داستان فیلم دوزیست

فیلم لو رفته هجوم مردم به جواد عزتی در اکران فیلم دوزیست
اکران فیلم دوزیست در شهر مشهد

در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده‌است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند.

این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

فیلم لو رفته حمله مردم به جواد عزتی را تماشا کنید:

جواد عزتی از ۱۵ سالگی وارد دنیای تئاتر شد. به گفته خودش یک روز تصادفا تست بازیگری می‌دهد و همان‌جا با چند نفر آشنا شده و گروه تئاتر تشکیل می‌دهند. بعدها مشخص می‌شود که آن تست بازیگری یک تست قلابی بوده است ولی همان بهانه‌ای می‌شود تا او وارد دنیای بازیگری شود.

گروهی که آقای عزتی و دوستانش تشکیل دادند به صورت کاملا خودجوش مشغول اجرای تئاترهای خیابانی می‌شود و خیلی زود رو به اجرا بر روی صحنه سالن تئاتر می‌آورد. اولین اجرای جواد عزتی در مقابل دوربین به سال ۷۹ برمی‌گردد با سریالی که سعید آقاخانی کارگردانی آن را به عهده داشت که سریال قصه‌های شبانه نام داشت و جواد عزتی در آن هم به جای عروسک صحبت می‌کرد و هم یک نقش دیگر داشت.

بازیگری او در کارهایی چون بی‌مقدمه، کمربندها را ببندید، باغ مظفر ، قهوه تلخ و… ادامه پیدا کرد. جواد عزتی در پست اینستاگرامی خود عکسی را که در ادامه مشاهده می‌نمایید پست کرد و در کپشن آن نوشت:

باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند، درختان خارج از فصل خود میوه نمی‌دهند، هر چیز در زمان خودش رخ می‌دهد.

فیلم لو رفته هجوم مردم به جواد عزتی در اکران فیلم دوزیست
هجوم مردم به جواد عزتی

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *