رو نمایی جواد عزتی از همسر جدیدش +‌ [عکس حاشیه ساز]

رو نمایی جواد عزتی از همسر جدیدش. به تازگی عکسی از جواد عزتی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

جواد عزتی بازیگر محبوب مردمی و کم حاشیه ای است. اما اخیرا عکسی منتشر شده که باعث ایجاد حواشی راجب خبر طلاق او از مهلقا باقری شده است که مهر تایید بر آن میزند. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

رو نمایی جواد عزتی از همسر جدیدش

  • همسر جدید جواد عزتی کیست؟
ازدواج مجدد جواد عزتی
ازدواج مجدد جواد عزتی

محمدجواد عزتی زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد.

علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

طلاق جواد عزتی

اخیرا شایعه جدایی جواد عزتی از همسرش در فضای مجازی بر سر زبان هاست.

جواد عزتی ومهلقا باقری در رابطه با این خبر هیچ واکنشی را نشان نداده اند.جواد عزتی در جشن حافظ جایزه ویژه هیات داوران را برای ایفای نقش در سریال زخم کاری کسب کرد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رو نمایی جواد عزتی از همسر جدیدش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *