حرف های جناب خان در مورد ابوالفضل پورعرب [+ویدیو]

ابوالفضل پورعرب یکی از بازیگران و کارگردانان ایرانی است که اخیراً ویدیو حرف های جناب خان در مورد ابوالفضل پورعرب به انتشار رسید.

به تازگی ویدیویی تحت عنوان ابوالفضل پورعرب سوپر استار در فضای مجازی دست به دست می‌شود که ابراز علاقه جناب خان به ابوالفضل پور عرب را نشان می‌دهد. ویدیو ابوالفضل پور عرب در خندوانه یکی از ویدیوهای ترند در فضای مجازی است.

حرف های جناب خان در مورد ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پور عرب در خندوانه

حرف های جناب خان در مورد ابوالفضل پورعرب
ابوالفضل پور عرب در خندوانه

ابوالفضل پورعرب متولد ۱ تیر ۱۳۴۰ بازیگر و کارگردان اهل ایران است. او بابت بازی در فیلم‌های عروس (۱۳۶۹)، نرگس (۱۳۷۰) و مردی شبیه باران (۱۳۷۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شده که برای مردی شبیه باران موفق به دریافت سیمرغ بلورین شد. او برای نقش آفرینی در فیلم عروس برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ‌یانگ شد.

ابوالفضل پورعرب سوپر استار

در ادامه می‌توانید ابراز علاقه جناب خان به ابوالفضل پور عرب را ببینید:

وی سومین فرزند خانواده در محله شاه عبدالعظیم در خانواده‌ای فرهنگی دیده به جهان گشود. او با فیلم سلطان قلبها به سینما علاقه‌مند گشت اما با مخالفت پدرش مواجه شد. در دبیرستان تئاتر کار می‌کرد و به واسطهٔ همین با محمود استادمحمد آشنا شد و از طریق او به گروه کارگردانی یک نمایش معرفی شد و سال ۵۹ اولین کار حرفه‌ای خود را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاترشهر بازی کرد. در سال ۶۰ کارمند تلویزیون شد و تا سال ۶۴ در صداوسیما دستیار کارگردان بود.

وی همچنین در نمایش «حاکم» یک شبه ایفای نقش کرد. عباس پورعرب، برادر وی، در ۱۶ آذر ۱۳۹۶ بر اثر تصادف درگذشت. وی همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است. او تاکنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می‌باشد (رعنا، پوریا و رائیکا). او از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شده و از او دارای یک فرزند دختر (رائیکا پورعرب) است.

همچنین وی به تازگی صاحب نخستین نوه خود دماوند فراهانی‌پور پسر رعنا شده است. پورعرب با عروس روی پرده درخشید و فیلم‌های خوب بعدی‌اش یکی بعد از دیگری روی پرده می‌رفت. نخستین کار حرفه‌ای پورعرب در سینما دستیار کارگردانی فیلم دزد و نویسنده در سال ۱۳۶۴ است. اما در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «عروس» به شکل حرفه‌ای وارد سینما شد و به عنوان چهره اول فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی بازی کرد.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *