ویدیو : ناراحتی رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری

به تازگی ویدیویی از ناراحتی رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری در رسانه مجازی فارسی منتشر شده که حاشیه های بسیاری را داشته است.

اخیرا حواشی در مورد رعنا آزادی ور در نشست خبری در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی از عصبانیت رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری در فضای مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را داشته است. در ادامه ویدیوی از اعتراض رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری خواهید دید.

ناراحتی رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری

ناراحتی رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری
اعتراض رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری

جدیدا ویدیویی از نشست خبری با حضور رعنا آزادی ور پخش شده که او از مجری این نشست بر سر موضوعی ناراحت شد. گویا دلیل عصبانیت و ناراحتی رعنا آزادی ور از مجری بخاطر فراموشی فامیلی‌اش بوده که در جواب مجری گفت:

“میگه خداروشکر این یک بارو درست گفتید…”

رعنا آزادی ور از زندگیش با مهدی پاکدل با عشق یاد می‌کند و می‌گوید “حقیقتا مهدی نیمه ی گمشده من است”. رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی در این جشن شرکت کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد.

حواشی در مورد رعنا آزادی ور در نشست خبری

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عصبانیت رعنا آزادی ور از مجری نشست خبری را ببینید:

اخیرا رعنا آزادی ور عکسی از خودش بدون حلقه منتشر کرده است که حاشیه طلاقش قوت بخشیده است. گویا  رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است وی در دو فیلم بسیار جنجالی و حاشیه دار مارمولک و خانه دختر بازی کرد، از سال 80 فعالیت خود را آغاز کرده است و با اصغر فرهادی هم تجربه بازی دارد. رعنا آزادی ور تصویر زیبای زیر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

رعنا آزادی ور در اکران فیلم مرد بازنده شرکت کرده بود و برای عکاسی ژست هایی گرفته که مورد توجه عکاسان قرار گرفته است. رعنا آزادی ور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران اخیرا با بازی در سریال پخش خانگی زخم کاری بیشتر از هر وقت دیگر توانایی خودش را به رخ مخاطبانش کشید. رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *