واکنش یاسان به شهادت سربازان مرزدار وطن ؛ شما 5 نفر تا ابد قهرمانید [+ویدیو]

یاسان به شهادت پنج سرباز واکنش نشان داد. این ویدیو وایرال شده است. جهت تماشای ویدیوی جنجالی از  واکنش یاسان به شهادت سربازان همراه ما باشید.

واکنش خواننده معروف درمورد شهادت 5 سرباز مدافع وطن بسیار غوغا به پا کرد. در این ویدیو ناراحتی یاسان را از فوت چند سرباز مشاهده می‌کنید. غمگینی یاسان به علت شهادت مرزداران بسیار ناراحت کننده است. شما را به تماشای تصاویری از واکنش یاسان به شهادت سربازان دعوت می‌کنیم.

بازخوانی آهنگ چشمات یاسان با صدای خواننده محبوب ایرانی هایده [+ویدیو]

واکنش یاسان به شهادت سربازان مرزدار وطن ؛ شما 5 نفر تا ابد قهرمانید

استوری ناراحت کننده یاسان به خاطر شهادت سربازان

 واکنش یاسان به شهادت سربازان

یاسان خواننده معروف استوری در خظاب به سلبریتی‌ها در پیج اینستاگرامی خود منتشر کرد. او از عدم تسلیت سلبریتی‌ها شکایت دارد. یاسان در استوری خود نوشته است:

پنج سرباز جوان دهه هشتادی با دنیایی از امید و آرزو دو شب پیش برای جلوگیری از ورود نیروهای تروریستی به ایران در لب مرز شهید شدن. من شرمنده ام که برای خیلی از سلبریتیها ارزش افزوده ندارید تا برای این فداکاریتان حداقل یک استوری بگذارن شما 5 نفر تا ابد قهرمانان من هستید.

رقص بازیکنان پرسپولیس در رختکن با آهنگ یاسان [+ویدیو]

این روزها مرتضی یاسان با ترانه‌های عاشقانه‌اش جای زیادی در قلب کاربران پیدا کرده است. وی از خوانندگان مردمی محسوب می‌شود. اخیرا آهنگ چشمات یاسان با صدای بانو هایده توسط هوش مصنوعی منتشر شد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

متلک یاسان به سلبریتی ها به دلیل شهادت 5 سرباز مرزبان

در زیر ویدیویی از تیکه یاسان به سلبریتی‌ها را مشاهده می‌کنید:

مرتضی یاسان در روز ۲۱ مردادماه، سال ۱۳۷۲ در گنبد کاووس (استان گلستان) متولد شده است. وی به صورت حرفه ای از سال ۹۹ به عرصه موسیقی و خوانندگی وارد شد و با منتشر کردن آهنگ «ماه من» شهرت یافت و این موزیک یکی از پر دانلود ترین آهنگ های این هنرمند در زمان خودش محسوب می‌شود.

واکنش یاسان به برخورد علیرضا دبیر با یک خبرنگار [+ویدیو]

یاسان در پیج شخصی با نام yasan_offIcial فعالیت دارد. مرتضی یاسان از کودکی و 7 . 8 سالگی به موسیقی علاقه زیادی داشته به همین دلیل هم وارد این زمینه شده است و ساز تخصصی او گیتار است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *