صحبت های یاسان درباره طلاق [+عکس]

به تازگی، پستی در اینستاگرام منتشر شده که صحبت های یاسان درباره طلاق را نشان می‌دهد و این پست، حواشی زیادی را به همراه داشت.

پست یاسان برای طلاق در صفحه‌ی اینستاگرام خودش، حواشی و بازخوردهای زیادی را تحت عنوان  به عنوان یک خبر به انتشار رسانده که حواشی عجیبی را به همراه داشت.

صحبت های یاسان در رابطه با طلاق در پستی در اینستاگرامش به انتشار رسید و این صحبت‌ها، شایعات زیادی را نیز برای خودش به همراه داشت.

صحبت های یاسان درباره طلاق

او در جریان این پست اینستاگرامی خود نوشت:

لطف کنید از کسی که “طلاق گرفته” ، جدا شده، ازدواج ناموفق داشته، نپرسید که چرا جدی؟ شما یه سوال مسخره از سر کنجکاوی می‌پرسی، ولی اون برای جواب دادنش، باید تموم خاطرات تلخ و احساسات بدش رو نبش قبر کنه.

در ادامه می‌توانید پست یاسان برای طلاق را ببینید:

مسئله طلاق یاسان

صحبت های یاسان درباره طلاق
صحبت های یاسان در رابطه با طلاق

مرتضی یاسان خواننده خواننده پاپ آهنگساز و نوازنده متولد ۲۱ مرداد ۱۳۷۲ در شهر گنبد کاووس گلستان است که با ترانه ها و آهنگ‌های عاشقانه و زیبا در سبک پاپ هم اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یاسان خواننده جوان پاپ به دلیل علاقه به موسیقی و نوازندگی گیتار، ابتدا با ثبت نام در کلاس های گیتار گام اول را در زمینه موسیقی و فعالبت هنری برداشت و هم اکنون نیز ساز تخصصی او گیتار می‌باشد.

سابقه هنری مرتضی یاسان خواننده جوان پاپ اهل ایران به خاطر علاقه بسیار به موسیقی و نوازندگی گیتار، اول با نام نویسی در کلاس های گیتار قدم نخست را در عرصه موسیقی و هنربرداشت ودر حال حاضر هم پس از چند سال با سعی و تلاش بیشتر توانست وارد زمینه خوانندگی شود و با توجه به صدای خاص و جذابی که دارد، توانسته در میان نسل جوان جای خودش را باز کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *