پر بازدیدترین ویدئو از مازیار لرستانی با ریش، سبیل و در کنار شراره رخام

به تازگی تصویری از مازیار لرستانی و شراره رخام در فضای مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را توسط کاربران این فضای ایجاد کرده است.

اخیرا جدید ترین عکس از مازیار لرستانی در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا تصویر پر حاشیه مازیار لرستانی و شراره رخام بحث جدیدی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. در ادامه عکسی صمیمی از مازیار لرستانی به همراه شراره رخام خواهیم دید.

تصویری از مازیار لرستانی و شراره رخام

تصویری از مازیار لرستانی و شراره رخام
عکسی صمیمی از مازیار لرستانی به همراه شراره رخام

شراره رخام بازیگر سابق سینما عکسی از خودش در کنار مازیار لرستانی منتشر کرد. چهره کاملا مردانه و شکسته شده مازیار لرستانی در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفت. تصاویر و ویدئوهای تازه منتشر شده از تغییر چشمگیر صدا و چهره ی مازیار لرستانی حکایت دارد، بازیگر مشهوری که پیش تر با نام شهره لرستانی شناخته می شد و تابستان سال گذشته از تغییر جنسیت خود خبر داد. مازیار لرستانی ۵۶ ساله هنوز در حال سپری مراحل تغییر جنسیت است.

عکسی صمیمی از مازیار لرستانی به همراه شراره رخام

در ادامه می‌توانید تصویر پر حاشیه مازیار لرستانی و شراره رخام را ببینید:

تصویری از مازیار لرستانی و شراره رخام
جدید ترین عکس از مازیار لرستانی

شهره (مازیار) لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ بوده‌است.

بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ با نمایش‌های دانشجویی از جمله «آدم‌برفی»، «زیبایی بی‌اعتنا»، «من به باغ عرفان»، «آژاکس»، «پیشنهاد ازدواج»، «تبعیدی‌ها»، و… تجربه کرد و تا ۱۳۶۹ ادامه داد. بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم «نیاز» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

فیلم مازیار لرستانی امروز در پشت‌صحنه یک تئاتر که باعث تحسین شجاعت او توسط کاربران فضای مجازی شده است را ببینید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *