ببینید : تصویر لو رفته از دارا حیایی و فاطیما بهارمست +[ویدیوی از مونا بانکی پور مادر پسر امین حیایی]

تصویر لو رفته از دارا حیایی و فاطیما بهارمست حواشی بسیاری را برایشان ایجاد کرد که مورد توجه قرار گرفت. در ادامه تصویر این دو جوان هنرمند را خواهیم دید.

اخیرا تصویری از دارا حیایی در کنار فاطیما بهارمست در شبکه اجتماعی پخش شده است. گویا این تصویر در افتاحیه یا فرش قرمز یک فیلم گرفته شده است.

تصویر لو رفته از دارا حیایی و فاطیما بهارمست

عکس جنجالی دارا حیایی و فاطیما بهارمست

امروز تصویری از دارا حیایی و فاطیما بهارمست در رسانه ها منتشر شده که حواشی بسیاری را برایشان ایجاد کرده است. فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران است. بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما است، او دانش‌آموختهٔ رشته بازیگری تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است و در کودکی با اجرای برنامه کودک به شهرت رسید.

دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که ۱۱ شهریورماه سال ۱۳۷۶ متولد شد.ا ین بازیگر جوان کشورمان تنها فرزند امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است و مادر بزرگش فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما و پیش از انقلاب بود. این دو در سریال از سرنوشت نقش نغمه و هاشم را در این مجموعه تلویزیونی ایفا می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تصویری از دارا حیایی در کنار فاطیما بهارمست را ببینید:

تصویر لو رفته از دارا حیایی و فاطیما بهارمست
عکس جنجالی دارا حیایی و فاطیما بهارمست

عکس جدید پسر امین حیایی در کنار مادرش

تولد مونا بانکی پور به همراه پسرش دارا حیایی

جدید ترین عکس از دارا حیایی را در ادامه مشاهده می‌کنید. دارا حیایی متولد 1376 در تهران می‌باشد که حرفه‌ی او گویا بازیگری است. دارا حیایی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سال‌ها پیش از هم جدا شدند. دارا حیایی برای نخستین بار در کنار پدر خود، امین حیایی و در فیلم شعله‌ور به ایفای نقش پرداخته است.

تولد مونا بانکی پور به همراه پسرش دارا حیایی
تصویری از جشن تولد لاکچری مونا بانکی پور, عکس جدید پسر امین حیایی در کنار مادرش

مونا بانکی پور متولد خرداد 1359 در تهران، بازیگر و کارگردان مطرحی است. او که در رشته کارگردانی دانش‌آموخته است، فعالیت خود را از بازیگری استارت زد؛ اما بعد طلاق از امین حیایی به حاشیه رفت و حالا بعد از مدت ها به ایران آمده است.

مونا بانکی پور در یک خانواده کاملا هنری و مشهور بدنیا آمد. مادرش فرزانه داوری متولد 1338 از بازیگران قبل از انقلاب می باشد که چندین سال در آمریکا هم حضور داشت و حالا در ایران زندگی می کند.

جشن زاد روز مونا بانکی پور به همراه پسرش

در ادامه می‌توانید عکس مادر دارا حیایی در جشن تولد را ببینید:

تولد مونا بانکی پور به همراه پسرش دارا حیایی
جشن زاد روز مونا بانکی پور به همراه پسرش

دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر سرشناس کشورمان است که 11 شهریورماه سال 1375 در تهران متولد شد. دارا حیایی بازیگر جوان تحصیلکرده رشته طراحی صنعتی می باشد. دارا حیایی در سال 95 به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور، با امین حیایی هم بازی شد و باتوجه به بازی خوبی که داشت مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

مادر دارا حیایی، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال 1375 مونا از امین جدا شد و حضانت دارا حیایی را به عهده گرفت. دارا حیایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

مونا بانکی پور در پست اینستاگرامی اش نوشت:

دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم؛ با احترامی که برای همه ترنس ها قائل هستم خودم نیستم، اگه بودم ترسی نداشتم و اعلام می کردم. و اینکه من دوست دارم موهامو کوتاه کنم لبلس اسپرت بپوشم و با پسرم باهم بریم خرید کنیم و شبیه هم لباس بپوشیم در آرامش، فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگه توضیحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواستم روشن بشید که اینقدر آسون قضاوت نکنید.

پرت شدن مونا بانکی پور در استخر را ببینید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویر لو رفته از دارا حیایی و فاطیما بهارمست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *