واکنش یاسان به فوت مرزداران ؛ با دم شیر بازی نکنید [+عکس]

یاسان به شهادت مرزداران واکنش نشان داد. این خبر جنجالی شد. در ادامه برای تماشای واکنش یاسان به فوت مرزداران همراه ما باشید.

واکنش خواننده ایرانی به شهادت سربازان جنجالی شد. این روزها خبری از شهادت مرزبانان ایرانی به گوش می‌رسد. ناراحتی یاسان از شهادت مرزبانان باعث ناراحتی هواداران او شده است. عکس العمل مرتضی یاسان به شهید شدن مرزداران ایرانی دیدنی است.

شما را به دیدن واکنش یاسان به فوت مرزداران دعوت می‌کنیم.

جادی دانشگاه خواجه نصیر را ترکاند! + [فیلم و عکس جادی با شلوار گل گلی را ببینید]

واکنش یاسان به فوت مرزداران ؛ با دم شیر بازی نکنید

عصبانیت یاسان از شهادت مرزداران

واکنش یاسان به فوت مرزداران

به تازگی یک جوان 18 ساله ایرانی که در سروان خدمت می‌کرد مورد اصابت گلوله طالبان قرار گرفت و به شهادت رسید. در این هنگام یاسان خواننده محبوب کشور به این اتفاق ناگوار واکنش نشان داد. او گفت ایرانی جماعت سر تنها چیزی که حاضره از جونش خیلی راحت بگذره، خاک وطنش هست. این پیراهن خونی چوان دهه هشتادیمون گواه این مدعاست. پس سعی نکن با دم شیر و غیرت ایرانی بازی کنی.

عکس : تولد مونا بانکی پور به همراه پسرش دارا حیایی

در پی تلاش طالفبان برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان شجاع و غیرتمند برجک مرزبانی “مزه سر” هنگ مرزی سراوان مواجه شدند که در این درگیری متاسفانه ۶ مرزبانان کشور عزیز ایران اسلامی مان ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

تصاویر استوری یاسان به شهادت مرزبانان

واکنش یاسان به فوت مرزداران

مرتضی یاسان خواننده خواننده پاپ آهنگساز و نوازنده ایرانی بوده که در ۲۱ مرداد ۱۳۷۲ در شهر گنبد کاووس گلستان متولد شده است. وی با ترانه ها و آهنگ های عاشقانه و زیبا در سبک پاپ هم اکنون جای خود را در عرصه موسیقی به خوبی باز کرده است. او دو برادر و یک خواهر دارد و گفته که خانواده ام همیشه مشوقم بودند و مرا حمایت کردند.

ببینید : تصویری از مازیار لرستانی و شراره رخام

وی کارش را به طور جدی از سال ۹۹ وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شد و با انتشار آهنگ ماه من مشهور شد و این ترانه یکی از پر طرفدارترین ترانه های این خواننده محسوب میشود. از دیگر ترانه ها و آهنگ های پر دانلود این خواننده می توان به آهنگ تاپ تاپ میزنه قلبم و همه دنیام و ترانه دلبر ناب… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *