ببینید: شوخی هنری پشه با رضا صادقی ؛ وایسا دنیا [+فیلم]

به تازگی ویدیویی از اجرای وایستا دنیا رضا صادقی توسط پشه در فضای مجازی پخش شده است. گویا این ویدیو بسیار سرگرم کننده و دیدنی می باشد.

اخیرا ویدیویی از خواندن ترانه رضا صادقی توسط پشه در فضای مجازی پخش شده است. ویدیو خواندن آهنگ وایسا دنیا توسط پشه بسیار بامزه و دیدنی می باشد.

ویدئوی نامشروع نازنین بیاتی با پشه : “هرکی رو خواستی بگو برات جور کنم!”

اجرای وایستا دنیا رضا صادقی توسط پشه

ببینید: شوخی هنری پشه با رضا صادقی ؛ وایسا دنیا [+فیلم]
ببینید: شوخی هنری پشه با رضا صادقی ؛ وایسا دنیا [+فیلم]
سکانسی از پشه در برنامه مهمونی که از حال بد خود بعد از نیش زدن یک عاشق می گوید منتشر شده است که آهنگ رضا صادقی به نام وایسا دنیا را میخواند. مجموعه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب از جمله آثار شبکه خانگی است که از فروردین ماه پخش آن آغاز شد و همچنان هر هفته یک قسمت از آن عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اجرای وایستا دنیا رضا صادقی توسط پشه
خواندن آهنگ وایسا دنیا توسط پشه

پشه و بچه از شخصیت‌های این مجموعه هستند که هم در این مدت به کاراکترهایی محبوب بدل شده‌اند و هم حاشیه‌هایی را هر از گاهی رقم زده‌اند. از جمله حاشیه‌های شخصیت «پشه» همان جمله معروف او «بده بزنیم» است که با نقدها و تحلیل‌های مختلفی هم همراه شده و برخی در مذمت آن گفته‌اند و برخی از این انتقادات این شائبه را به وجود آورد که قرار است این کاراکتر با ممیزی‌هایی مواجه شود.

خوانده شدن آهنگ رضا صادقی توسط پشه

در ادامه می‌توانید ویدیویی از خواندن آهنگ وایسا دنیا توسط پشه را ببینید:

محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است یا خیر، بیان کرد:

“بر اساس گفت و گویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد.”

وی افزود:

“بر اساس پیگیری که از طریق دیگری انجام دادم مطلع شدم این موضوع به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی در محصولی دیگر بوده است که همین امر باعث شده است او نتواند در دو قسمت اخیر حضور پیدا کند و پشه به برنامه مهمونی باز خواهد گشت.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *