بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند [+عکس]

در ادامه به بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب بیوگرافی همسر علیرضا بیرانوند اکرم بیرانوند همراه ما بمانید.

اکرم بیرانوند در سال 1369 در خرم آباد بوده و همسر و دختر عموی علیرضا بیرانوند میباشد آنها در سال 1389 ازدواج کردند که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا (که در سال 95 بدنیا آمد) میباشد. بیرانوند درباره ازدواجش میگوید که زمانی از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر آمد شبها به خانه عمویش میرفت و در آنجا رفته رفته به دختر عمویش علاقمند شد و زمانی به سن 18 سالگی رسید از پدر و مادر خود خواست که به خواستگاری دختر عمویش بروند و او را خواستگاری کنند اما عمویش پاسخ منفی داد. در ادامه به جزئیات زندگینامه اکرم بیرانوند می‌پردازیم.

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند
زندگینامه اکرم بیرانوند

بیرانوند میگوید البته حق داشتند چون ما از نظرمالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عمویم نمیتوانست دخترش را به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بدهد اما در نهایت وقتی قراردادم 80 میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند و البته دختر عمویم به من نی علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتوانست مقاومتی کند.

او در مصاحبه‌ای گفت:

چون از شهرستان به تهران آمده بودم وارد حاشیه های مجردی نشده و به جای تفریحات مجردی و دوستانه همیشه کنار همسر و فرزندم بودم.

همسر علیرضا بیرانوند وارد عرصه مدلینگ شد با درخشش بیرانوند در فوتبال حالا این خانواده مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار گرفته است

بیوگرافی همسر علیرضا بیرانوند اکرم بیرانوند

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند
بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند

اکرم بیرانوند دختر عموی بیرانوند است. دروازه بان تیم ملی وقتی که نوجوان بوده از روستا به شهر می آید تا به مدرسه برود و جون در شهر خانه ای نداشته به خانه عمویش میرفته و با آنها زندگی میکرده که کم کم عاشق دختر عمویش میشود. بیرانوند در برنامه دورهمی به مهران مدیری گفت که خاطره دیگری تعریف می‌کنم شما که مردم را نمی‌خندانی بذارید من آن‌ها را بخندانم. اینبار خاطره‌ای از خواستگاری خود تعریف کرد و توضیح داد:

همسرم دختر عموی من است و ما چند بار خواستگاری رفتیم، اما جواب ندادند تا اینکه بعد از سه سال قبول کردند، جالب اینجاست که سال سومی که برای خواستگاری رفتم، قراردادم ۸۰ میلیون شده بود و آن‌ها جواب مثبت دادند و بعضی از فامیل‌ها می‌گویند که به خاطر پول خانواده عمویم راضی شدند، اما این موضوع را قبول ندارم چرا که من همسرم را دوست داشتم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *