بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک ؛ بهترین اختراعات تونی استارک

مرد آهنی یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌ها در دنیای سینما و کمیک است و در ادامه با بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک آشنا خواهید شد.

تونی استارک بودن آسان نیست. او فقط مسئول اداره شرکت خودش نیست. او همچنین یک مخترع نابغه است که مسئول چندین بار انقلاب در فناوری می‌باشد. بیشتر از این، او همچنین یک ابرقهرمان است که گهگاه با انتقام جویان یا به تنهایی برای نجات جهان کار می‌کند. ایجاد تعادل در همه این‌ها برای او آسان نخواهد بود.

اما داشتن میلیاردها دلار برای آزمایش ایده‌ها قبل از اجرای آن‌ها، بارها به او کمک کرده است و هوش تونی استارک به او این امکان را داده است که اختراعاتی بسازد که به اندازه یک انتقام‌جو برای او مفید بود. اختراعات او حتی در دنیای سینمای هم به تصویر کشیده شد و به خوبی نشان داد که این شخصیت تا چه حد می‌تواند باهوش باشد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک را به شما معرفی کنیم.

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

بهترین اختراعات تونی استارک

شما می‌توانید فهرست بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های دنیای مارول، مرد آهنی است. بازیگر این شخصیت در دنیای سینمایی مارول رابرت داونی جونیور می‌باشد که اخرین نقش آفرینی خود را در فیلم انتقام جویان: پایان بازی انجام داد. این شخصیت ارتباط بی حد و مرزی با دنیای تکنولوژی دارد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک تکنولوژی محور 2023

بهترین ابرقهرمانان کمیک که از تکنولوژی استفاده می کنند

بهترین تکنولوژی های برتر فیلمسازی که از آن خبر ندارید

منبع انرژی پاک و بی‌نهایت

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

در دهه 2000، مارول نحوه عملکرد زره مرد آهنی را بازبینی کرد. به‌جای اینکه زره‌ها برق را قطع کنند، نسخه جدیدی از نیرو را قطع کردند. این قدرت به عنوان Repulsor Tech شناخته می‌شد که به خاطر انفجارهای انرژی که از کف دست او می آمد نامگذاری گردید. فناوری Repulsor این توانایی را داشت که لباس مرد آهنی یا هر لباس زرهی را برای سال‌ها تامین کند و نیاز به سوخت‌گیری یا شارژ مجدد را از بین ببرد. این اجرا همچنین نشان داد که تونی استارک تلاش می‌کرد نسخه‌ای از Repulsor Tech را بفروشد. این یکی از برترین تکنولوژی مرد آهنی در کمیک است.

بهترین تغییرات مرد آهنی در سینما نسبت به کمیک

دنیای مجازی

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

تکنولوژی برتر مرد آهنی در دنیای کمیک ، دستگاه واقعیت مجازی eScape بود. دستگاهی که قادر به ایجاد جهان‌های مجازی بی‌نهایت بود و توانست بزرگ‌ترین و بهترین اختراع تونی استارک باشد. این دستگاه طبق مشخصات کار می‌کرد، اما، استارک دشمنان زیادی دارد و عملکرد این اختراع ساده نبود. برخی از دشمنان او eScape را هک کردند و این به تله‌ای برای تونی استارک تبدیل شد. آن‌ها او را مجبور کردند که برخی از حقایق در مورد خود را بپذیرد که کاملاً برای آن‌ها آماده نبود. در نهایت استارک eScape را فتح کرد و مجبور شد آن را ببندد، اما یکی از بهترین اختراعات او بود.

چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند

لباس مرد آهنی

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
برترین تکنولوژی مرد آهنی در کمیک

زره مرد آهنی چشمگیرترین اختراع تونی استارک است. این دستگاه در کنار دانشمند همکار هو یینسن ساخته شد و در ابتدا از هر منبع انرژی، از جمله اتصال به دیوار، استفاده کرد. در نهایت استارک زره را ارتقا داد به طوری که به طور موثری از مش ساخته شده بود و زمانی که آن را نمی‌پوشید از لباس معمولی سنگین تر نبود. اما هنگامی که زره به صورت مغناطیسی قطبی می‌شد، برای دفع هر گونه حمله و جذب گرما و سرما تقریباً در هر دمایی به اندازه کافی مقاوم بود.

بهترین کمیک های مرد آهنی

مرورگر استارک

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

در سال 1998، تونی استارک یک مرورگر جدید به نام Stark Voyager اختراع کرد. قرار بود این نسخه یک نسخه برتر از اینترنت اکسپلورر باشد، با توابعی که امروزه معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قابلیت را داشت که صفحات وب پرکاربرد را به صورت آفلاین حفظ کند، بنابراین کاربران می‌توانستند بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند.

مشابه روشی که رسانه‌های اجتماعی امروزی کار می‌کنند، یک دستیار نیز داشت که کارهایی را که کاربر هنگام گشت و گذار انجام می‌داد تجزیه و تحلیل می‌کرد و چیزهایی را که کاربر ندارد اما ممکن است به آن نیاز داشته باشد یا بخواهد را توصیه می‌کند. این یکی از بهترین تکنولوژی Iron Man در دنیای کمیک می‌باشد.

10 شخصیت قدرتمند مارول و دی سی از نگاه هوش مصنوعی

تلفن هوشمند استارک

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

صنایع استارک از اواخر دهه 2000 در حال توسعه تلفن‌های همراه بوده است. تونی Stark Beam 01 را داشت که بهتر از هر گوشی دیگری در بازار در آن زمان بود. همچنین به پهنای باند اینترنت ماهواره‌ای دسترسی داشت و می‌توانست از طریق روش‌های مختلف به هر رایانه‌ای متصل شود. همه اینها ویژگی‌هایی هستند که در دوران مدرن استاندارد هستند، اما همه این ایده‌ها چندین سال پیش بود که در سال 2005 در کمیک‌ها معرفی شدند.

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ

ماشین پرنده استارک

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

ماشین پرنده برای چندین دهه آرزوی مردم بوده است. زمانی، مردم فکر می‌کردند که ماشین‌های پرنده تا سال 2000 ایمن و قابل دوام خواهند بود. این روزها، مردم به دلایلی این را غیرممکن می‌دانند، که مهم‌ترین آن‌ها این است که اکثر مردم هیچ کاری برای پرواز با هواپیما ندارند. اما تونی استارک سال‌هاست که از زره مرد آهنی استفاده می‌کند و خلبانی یک وسیله نقلیه پرنده عجیب و غریب چیزی است که او در آن تجربه بسیار بیشتری دارد. بنابراین جای تعجب نیست که او برای زمانی که نمی‌خواهد در ترافیک گیر کند، یک ماشین پرنده برای خودش ساخته است.

بهترین رزمی کاران مارول

ساعت تبدیل شونده

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

مرد آهنی در طول سال‌ها راه‌های شگفت‌انگیزی برای زره‌پوش کردن داشت، اما یکی از بهترین‌های او ممکن است زمانی باشد که راهی برای زره ​​پوش کردن با استفاده از چیزی مانند ساعتش ایجاد کرد. او در ابتدا این کار را در دهه 70 انجام داد، زمانی که مشت‌هایش را در یک حرکت از پیش تعیین شده گره می‌کرد و سیگنالی برای باز شدن زرهش ارسال می‌کرد.

این باید کمی بیش از حد در نظر گرفته شود زیرا بعداً حذف شد و استارک به کیف کلاسیک خود بازگشت. اما در دهه 2010 زمانی که برایان مایکل بندیس زره جدیدی را به مرد آهنی داد که می‌تواند به هر نسخه زرهی دیگری در صورت نیاز تبدیل شود، دوباره ظاهر شد.

بهترین فیلم های فراموش شده مارول

بازنویسی زیست مردم

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
تکنولوژی برتر مرد آهنی در دنیای کمیک

Extremis اساساً نسخه پیشرفته‌تری از سرم ابرسرباز بود که می‌توانست به طور کامل زیست‌شناسی انسان را بازنویسی کند. این می‌تواند به طور موثر قدرت‌های مافوق بشری را به انسان اعطا کند. اگرچه تونی آن را خلق نکرد، اما در نهایت آن را بهبود بخشید. در دوره Superior Iron Man، او راهی برای جلوگیری از اسلحه شدن آن کشف کرد و آن را بین هر کسی که آن را می‌خواست توزیع نمود.

این به طور مؤثر به مردم اجازه داد تا ظاهر خود را به طور کامل بازنویسی کنند و به افراد کامل تبدیل شوند. با این حال، این یک مشکل بزرگ بود، زیرا او تلاش می‌کرد روزانه 100 دلار برای دسترسی به Extremis 3.0 از افراد دریافت کند وگرنه آن را خاموش می‌کرد. خوشبختانه، همه اینها در طول عواقب داستان جنگ‌های مخفی ، زمانی که همه چیز دوباره راه اندازی شد، از بین رفت.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی که برای مارول و دی سی نیستند

ماشین تبدیل شونده

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
برترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک های مارول

بسیاری از انیمه‌ها در طول سال‌ها، سازندگانشان زره‌هایی را هدایت می‌کردند که در اصل وسیله نقلیه‌ای بود که آنها سوار آن بودند. در چندین مورد، مرد آهنی نسخه‌های مختلفی از زره خود داشته است که می‌تواند از وسایل نقلیه به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

در طول مدت حضورش در انتقام جویان، او یک بار ماشینی را رانندگی کرد که می‌توانست به زره مرد آهنی تبدیل شود. در حالی که در مرد آهنی، این یک موتور سیکلت بود که همان عملکرد را داشت. زره مرد آهنی ممکن است دیگر در کیف قرار نگیرد، اما همچنان در همه جا قابل دسترسی است.

پرفروش ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

هوش مصنوعی فرایدی

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک
بهترین تکنولوژی Iron Man در دنیای کمیک

مرد آهنی هوش مصنوعی فرایدی را طراحی کرد که قرار بود به او مشاوره بدهد و به عنوان دستیار شخصی خدمت کند. از آنجایی که زره برای خلبانی بدون نسخه‌ای از Extremis بسیار پیچیده شد، او همچنین فردی شد که می‌تواند به او کمک کند تا زره را نیز اداره کند. با این حال، فرایدی چنان هوش مصنوعی توسعه یافته‌ای داشت که قادر به تفکر بود. با گذشت زمان، او احساس کرد که در داخل زره مرد آهنی به دام افتاده است و تونی را به ساخت یک بدن رباتیک واقعی برای او سوق داد تا در آن ساکن شود. فرایدی یکی از برترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک های مارول است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *